szybki, mocny, po 4500 obrotów zaczyna sie zabawa, silnik bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
lekkość pracy, dzwignia w idealnym miejscu, bardzo długie biegi, na 5 biegu można jechać 190km/h i 50km/h
5,0
Układ jezdny
wielkie koła, twarde i ciche zawieszenie, ale lubi bujać przy szybkiej jeździe w koleinach
Komfort
4,0
Widoczność
troche to tyłu słobo widać jak się jeszcze przyciemni okna, w nocy trzeba słuchać się czujników cofania
5,0
Ergonomia
całkiem nieźle w porównaniu z konkurencją
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeżdżę 365 dni w roku na klimie, więc zupełnu brak problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca na nogi z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
przy dużych prędościach robi się głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
potrafi spalić! ale potrafi zaskoczyć trasa 650 km przy \"dość dynamicznej jeździe\" 6,7 l benzynki na 100, koszt około 180zł za 650 km ale to zależy od ceny paliwa na stacji
4,0
Stosunek jakość/cena
troche droga
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko gra!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]