Silnik
: Świetny silnik. Bardzo elastyczny i szybko wchodzący na obroty. Jak na poj 1,6 to niewiele spala benzyny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Bańka żarówki światła cofania wypadła z obsadki i panel żarówki był luźny.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik posiada posiada wystarczającą moc i moment do szybkiej jazdy poza miastem jak bardzo dobre przyspieszenia.W niskich przedziałach obrotów prawie go nie słychać. Natomiast przy obrotach powyżej 4000 trochę za głośny. Silnik rewelacyjnie elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi doskonale precyzyjnie wchodzą. Lewarek pod ręką
4,0
Układ jezdny
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi. Zawieszenie dość sztywne. Wyczuwane są drgania nierównej jezdni(wyboje i dziury)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność nieznacznie gorsza niż w corolli.
4,0
Ergonomia
Wszystkie potrzebne przyciski do obsługi samochodu są w zasięgu rąk kierującego(szczególnie świetne umieszczenie dżwigni zmiany biegów). Niezręczny dostęp do przycisków sterujących komputerem i regulacją natężenia oświetlenia tablicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie bez zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń kierowcy i pazażerów bez uwag. Brakuje natomiast małego schowka po lewej lub prawej stronie kierownicy na drobne monety. W środkowej konsoli także brak małego schowka z klapką. Ten pod konsolą nie spełnia swojego zadania.Wykonanie trochę gorsze niż w corolli(za dużo twardego plastiku) Za nisko umieszczona pokrywa schowka pomiędzy oparciami przednich foteli.To nie spełnia roli podłokietnika.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie samochodu jest wystarczające.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli jeździ się bez przyspieszeń zgodnie ze wskazaniami na tablicy to jest super.Ale ten silnik sam się prosi o dodanie gazu!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piszczą klocki hamulcowe (dobrze że je wymieniają bez oporów w serwisie)