Myślę, że w tej klasie auta naprawdę nie ma do czego się "przyczepić". Wersja Premium jest optymalnie wyposażona, do tego stopnia, że negocjacje z dealerem co do dopozażenia są nieciekawe. Dołożyłem tylko zestaw do głośnej rozmowy przez tel. i gumową wykładzinę bagażnika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, bardzo elastyczny.
Małe problemy z przyspieszaniem pod górę (np. podjazd na wiadukcie).
Generalnie jednak - świetny.
5,0
Skrzynia biegów
Niesamowicie łatwo pracująca, bardzo wygodna.
5,0
Układ jezdny
Super trzyma się drogi we wszystkich przedziałach prędkości. Doskonale pokonuje zakręty.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić jeżeli chodzi o widoczność do tyłu (zwłaszcza przy parkowaniu równoległym "tyłem").
Widocznośc do przodu i na boki bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest przemyślane gruntownie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja. Ogrzewania nie sprawdzałem. jest w końcu lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo, bardzo dużo miejsca dla siedzących z przodu i wystarczająco dużo dla siedzących z tyłu. 4 osoby ze spokojem mogą podróżować tym autem.
4,0
Wyciszenie
Prędkości powyżej 120 km/h są odczuwalne, ale bez przesady. Człowiek słyszy własne myśli, słyszy radio, więc nie ma co narzekać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znośnie, czyli dobrze. Dynamiczna jazda na trasie to przedział 6.5 - 7.1 /100 km, przy czy ta większa wartość przy sporych prędkościach (ok. 140 km/h, w porywach do 170 km/h).
W mieście ok. 8.8. Zbiornik wystarcza na jakies 10 dni normalnego użytkowania auta w mieście (z dojazdem do domu 10 -15 km od centrum)
4,0
Stosunek jakość/cena
Co najmniej dobrze. Samochód oddaje włożone pieniądze w jakości jazdy i wyposażenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 3000 km - nic się stało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]