Ocena kierowcy - Toyota Auris I Hatchback 3d Facelifting
taxus,
13 lat temu
Silnik 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Rok produkcji 2009
Przebieg:
46 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: silnik 1,6 132 KM jest nie do pobicia. wszystkim polecam.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: składanie przedniego fotela w aucie 3 drzwiowym .....kobietom i emerytom nie polecam. siłowo nie podołają.....
4,0
Całokształt
samochód nie rzuca się w oczy. w dodatku 3 drzwiowy mało atrakcyjny dla złodzieja.
bardzo wygodne fotele, nawet gdy posiedzieć przyjdzie w nich dłużej. nareszcie dobre radio ( w starych corollach było jak w polonezie)
bez stresu na stacjach benzynowych.
dlatego kupuje się toyoty.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 1,6 132KM do jazdy bez \"wyczynów\" prawie doskonały. cichy, nie pije oleju, 6 bieg do 120/godz
gdzieś tam sobie szemrze.
wyprzedzanie bez adrenaliny.
4,0
Skrzynia biegów
to poprawna konstrukcja. miałem w rękach drążki od lepszych ale za te pieniądze w aurisie jest OK.
3,0
Układ jezdny
tu mogłoby być lepiej. huśta i skrzypi i stuknie czasem ale to nasze drogi a nie nasze samochody.....
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu doskonale, choć nosa auta nie widać, jak w dużych vanach. do tyłu mogłoby być lepiej ale pomaga brzęczyk przy cofaniu, czasem nawet \"straszy\"
ciągłym piskiem na zapas.
2,0
Ergonomia
grzebanie w ustawianiu rzeczy do ustawienia w tablicy wskaźników = dwa pokrętła (choćby dla skasowanie licznika km)
w czasie jazdy grozi wypadkiem!
mam auto 3 drzwiowe. składanie przedniego fotela to koszmar!!!!!!!trzeba na siłę, trzeszczy a zapina się dopiero przy pierwszym hamowaniu. w poprzedniej corolli to samo. tu toyota nie odrobiła lekcji!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK. samochód szybko się nagrzewa. szybko można odparować przednią szybę.
klima...jak klima. działa i jak każda wysuszy Ci śluzówkę nosa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wsiadanie do 3 drzwiowego auta na tylną kanapę nie należy do przyjemności ale jak się pokona problem już tylko same zalety. przestrzeni jest dużo pomiędzy kierownicą a przednią szybą
a pod nią ohydny czarny plastik. trabanty miały lepszy. gazetą można go skutecznie zarysować!
4,0
Wyciszenie
do 120/godzinę silnik jest jakby poza autem.
można słuchać dobrej muzyki, swobodnie rozmawiać nie podnosząc głosu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zależy jaka prawa noga. serwisuję zawsze nawet po gwarancji u dealerów toyoty. są nadzwyczaj uprzejmi
ale tylko przy sprzedaży nowego auta. potem poziom uprzejmości spada przy zachowanym - na szczęście- poziomie fachowości przy serwisie.
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze chyba nie ma co liczyć na więcej.
chociaż zawsze jest miło jak się człowiek przyjemnie rozczaruje.
w zasadzie nie ma zbytecznych gadżetów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki deski rozdzielczej dają się łatwo zarysować dosłownie byle czym.
osłony maskujące mocowanie przednich foteli po miesiącu użytkowania odpadają. tak było też w mojej poprzedniej toyocie corolli.
schowek na okulary.....w którym żadne okulary się nie mieszczą. Japończycy noszą takie małe?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ten samochód mnie nie zwiódł. jeśli nie czepiać się pierdół jest więcej jak dobrze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]