Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris I Hatchback 3d Facelifting

babciaela, 12 lat temu
Silnik 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Auris I Hatchback 3d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ergonomia prowadzenia tego auta; wszystkie urządzenia \"pokładowe\" obsługuje się intuicyjnie. Samochód skrojony na kierowcę o wzroście 170-180 cm wzrostu. Może zmieścić się osoba solidnie zbudowana (nawet z dysfunkcją kręgosłupa)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : skrzypienie i pitolenie w zawieszeniu - nie wiadomo skąd....
4,0
Całokształt
Taka trochę mniej solidna Corolla poprzedniej generacji. Samochodzik w sam raz dla starszej, statecznie jeżdżącej osoby. Poszaleć nie można za to jazda oszczędna możliwa - pod warunkiem poddanie się dyktaturze tych zielonych strzałek
Wrażenia
3,0
Silnik
czasem nie odpalał; okazało się, że zbyt szybko (po rozbrojeniu alarmu) próbowałam włączyć zapłon. Pamiętajcie - trzeba odczekać kilka sekund zanim przekręcicie kluczyk!
4,0
Skrzynia biegów
biegi \"wchodzą\" precyzyjnie i miękko; wsteczny wrzuca się bardzo oryginalnie (trzeba podciągać specjalną dźwignię na lewarku) z towarzyszeniem ostrzegawczego dźwięku - gdyby popełnić błąd
4,0
Układ jezdny
bez specjalnych uwag (poza opisanym niżej zgrzytem w zawieszeniu podczas jazdy na nierównościach); jeżdżę - ale polubić trudno :(
Komfort
3,0
Widoczność
konieczny czujnik cofania - przez tylną szybę niewiele widać
5,0
Ergonomia
Doskonale zaprogramowana kabina i stanowisko kierowcy - jak w VAN-ie; wysoko umieszczony lewarek zmiany biegów zapewnia komfort jazdy nawet na długich dystansach; fotele dobrze sprofilowane. Wsiada i wysiada się wyśmienicie. Kierownica ścięta u dołu okazała się bardzo poręczna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne grzanie i chłodzenie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
- patrz - ergonomia
3,0
Wyciszenie
niestety, tu dają o sobie znać marne plastiki; trzeszczy i zgrzyta na nierównościach w kabinie; zaczyna też coś pitolić w zawieszeniu; 2 serwisy nie znalazły usterki; w poprzednich moich toyotach takich zjawisk nie było przy znacznie większych przebiegach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie serwisowany w ASO więc ceny standardowe. Ubezpieczenie w pakiecie. Zużycie paliwa - według pokładowego komputera - zgodne z obietnicą producenta: (4,5 - 6,5 l/100 km) ale pod warunkiem, że przestrzega się zmiany biegów sugerowanych zielonymi strzałkami. Dynamiczniejsza jazda skutkuje większym apetytem na paliwo. Nie widziałam jednak na wyświetlaczu większego średniego zużycia niż 7,2 l/100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Za taką sumę można byłoby oczekiwać czegoś solidniejszego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wkurza mnie to skrzypienie....
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
konieczna była wymiana elementu kolumny kierownicy; poważnych usterek nie było ale jakoś tak trochę podważone zaufanie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris I Hatchback 3d Facelifting