W klasie średnich SUV´ów nie znajdziesz lepszego za podobne pieniądze - najszybszy i najekonomiczniejszy benzyniak w klasie (wiele aut GTi odpada). Tej generacji nie było w dieslu, a wogóle to go nie oferowali w Europie, a wielka szkoda! Jak będę zmieniał to tylko na nowszego 4Runnera!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik roku! przyspiesza od 1.500 obrotów!!! jak nowe turbodiesle, z pięknym brzmieniem V6, nic do zarzucenia
4,0
Skrzynia biegów
Manulana (rzadki przypadek), właściwie nie haczy, na 4 z plusem
4,0
Układ jezdny
Troche twardy, układ kierowniczy bardzo dobry, duże prześwity.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność w prawie wszystkich kierunkach, ale czujki cofania zalecane (w mieście)
4,0
Ergonomia
Na czwórkę, jednye do czego się przyczepiam to uchwyt na napoje - jak coś tam wstawisz, to nie masz dostępu do przycisków z konsoli środkowej, od ´98 roku to zmienili.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo donre, szybkie o mocne z przodu, brak nawiewu z tyłu (wersja SR5), no ale jest słynna elektrycznie opuszczana tylna szyba, szyberdach i cztery okna - więcej już się nie da!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawie bez zarzutów - z przodu zmieści się każdy, z tyłu wreszcie pasażerowie nie mają kolan pod brodą! W porównainu z modelem z lat ´90-´96 więcej przestrzeni w każdym zakresie.
4,0
Wyciszenie
Szumy opływu powietrza w takiej konstrukcji są, silnik miły dla ucha, w wersji Limited jest lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na masę, opory powietrza i osiągi - rewelacyjne! Względem osobówek oczywiście duże: 11-12 litrów w trasie, 14-15 w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ludzie sie nie znają - 4Runner w Stanach jest ceniony wyżej niż Jeep´y Cherokee i Grand Cherokee. Zawsze drożej wychodzi niż osobówka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na szczęście "przeciętna Toyota" - NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota 4Runner III 3.4 V6 24V 185KM 136kW 1995-2003