Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota 4Runner III

Marek, ponad rok temu
Silnik 3.4 V6 24V 185KM 136kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Toyota 4Runner III 3.4 V6 24V 185KM 136kW 1995-2003 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jedno z najlepszych aut jakie miałem. Jeśli dbasz o auto to niezawodny Japoniec. Konkurencja daleko w tyle.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik V6. Kultura pracy wspaniała, osiągi jak na ten typ auta bardzo dobre. Serwisowanie auta jest bardzo komfortowe dla mechanika ze względu na łatwy dostęp do większości komponentów. Jest to konstrukcja ramowa. Auto proste w serwisowaniu. Stare dobre V6. Auto dobrze wkręca się na obroty i 185 KM wystarczy dla tego samochodu w zupełności.
4,0
Skrzynia biegów
Stary automat. Skrzynia pracuje cicho i bezawaryjnie. Mała ilość biegów w niczym nie przeszkadza. Stara dobra konstrukcja skrzyni ZF. Wymieniłem filtr, olej i uszczelniłem od spodu miskę także na ładnych parę lat starczy.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się bardzo dobrze. Auto ma po lifcie 2 cale. Zawieszenie na Bilstein/Ome.
5,0
Karoseria
Auto z Florydy gdzie nie ma zimy. Ma 22 lata i zero rdzy. W Polsce zakonserwowane tłuszczem Mike Sandersa. Wg mnie jedna z najlepszych i najskuteczniejszych metod konserwacji dostępnych obecnie na rynku.
Komfort
5,0
Widoczność
Ze względu na to, że w aucie wysoko się siedzi, szczególnie po zrobionym lifcie 2 cale to widoczność jest super.
5,0
Ergonomia
Auto pojemne jak na swoje gabaryty choć nie jest to największy z dostępnych na runku SUW-ów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca 180 cm, nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Lift 2 cale, opony AT BFgoodrich All Terain, jazda znośna jak na tak duże auto z takimi modyfikacjami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny w ASO do przyjęcia ale rzadko się tam zajeżdża. W USA ceny tańsze. A przeróbki Offrodowe kosztują w każdym aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stary dobry Japończyk. Do dziś produkowany w Japonii. Inni mogą się uczyć od Japończyków robienia samochodów. Nawet Honda czy Mazda daleko w tyle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wąż od chłodnicy, rozrusznik. Ale bez postoju i lawety. Wszystko do ogarnięcia. Auto ma 22 lata i 320000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim przypadku brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.4 V6 24V 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota 4Runner III