Bardzo miło go wspominam, przesiadłem się na drugiego 4Runnera i tak już chyba zostanie. Japończycy nawet w drobiazgach pokazują swą wyższość i jakość - np. 8 lat na oryginalnym akumulatorze!
Wrażenia
4,0
Silnik
No, diesel :o), ale elastyczność (295 Nm) jest niezla. ale tym nie porajdujesz.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie dobrze, czasami haczyła, brak synchronizatora viegu wstecznego czasami bolała.
3,0
Układ jezdny
Ostro kładzie się w zakrętach, komfort średni.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna - widać krawędzie i dach innych aut. Chyba nawet lepsza niż w III generacji.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja! Oddzielny nawiew na tył z ogrzewaniem, nic więcej nie trzeba
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czuć wiek konstrukcji - z przodu dla osób do 180cm jest OK, z tyły 3 osoby z kolanami pod brodą...
3,0
Wyciszenie
W sumie dobre. ale diesel głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Około 10 litrów w trasie, zależy od stylu jazdy i prędkości, w mieście 12 do 14.
4,0
Stosunek jakość/cena
SUV´y kosztują...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje, oryginalne żarówki Kioto przepaliły się przy 120.000 km!!! A teraz Philipsy wymieniam co rok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pękają głowice - niestety to dotknie każdego TurboDiesla około 150.000 km przebiegu, trzeba się z tym liczyć.