Inne
: Nic mnie nie zaskoczyło, ja te auta znam. I nieprędko poznam jakiekolwiek inne.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Motor niewysilony więc żywotny ale dobrze doładowany i w razie potrzeby potrafi przyspieszyć, zwłaszcza biorąc pod uwagę masę auta.
5,0
Skrzynia biegów
Czterobiegowy automat, absolutnie zero problemów.
4,0
Układ jezdny
Lekkie luzy w przekładni kierowniczej, ale irlandzki surowy przegląd przechodzi bez problemu, więc to w normie. Tylny napęd to potęga - gdyby Bóg wolał przedni napęd chodizlibyśmy na rękach! ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam pytań.
5,0
Ergonomia
Schowki, uchwyty na kubki, stresołapki dla kierowcy i pasażerów. Elektryczne lusterka i szyby (w tym tylne) w standardzie - jak to u Japończyka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, nie paruje specjalnie. Niezależny nawiew dla pasażerów z tyłu zdecydowanie na plus, na minus przetarty kabel od ogrzewania tylnej szyby ale naprawa jest prosta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydałoby się więcej miejsca, ale przy 190 cm wzrostu zawyżam średnią.
3,0
Wyciszenie
No bez jaj.. ten samochód to traktor, traktorów się nie wycisza. Dla mnie to akurat plus, uwielbiam klekot diesla i drgania całej budy. Na autostradzie przy 120km/h nie jest specjalnie głośniejsza od przeciętnej osobówki. Tak czy inaczej obiektywnie ocena słaba.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi paliwka zeżreć, naprawy tanie i rzadko, części i zamienników masa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bywa, że coś się popsuje, ale to auto ma 18 lat. Jakby nic się nie psuło to nikt by go mi nie sprzedał.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 90KM 66kW
[l/100km]