Szukaj

Najnowsze oceny Toyota

4,3
~Kris1959
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Auto kupione oczami i po raz pierwszy w życiu zachwytem nad kształtem karoserii. Silnik, moc, oświetlenie, ogumienie R19 OK. Wiadomo Toyota. Miałem przez rok Yarisa Cross Adventure (full wypas) i gdyby nie ten silnik oraz słaba moc, pewnie bym został przy tym aucie, ale oczy kupowały nowego CHR 2.0 Executive. Szkoda, że nie rozsądek i rozum. Cenę, czytaj upust, udało mi się wytargować niezłą, ale drugi raz tego auta już bym nie kupił,...
4,6
~zachwycony
Toyota Sienna II
Minivan 3.3 i V6 24V 233KM 171kW
Mam to auto trzeci rok. Kupiłem je w 2022 z przebiegiem 130tys mil. Poprzedni właściciel kupił je zaraz w 2006 po lekkiej obcierce. Niestety bardzo je zaniedbał. Musiałem naprawić po nim (to widocznie są usteri w tym aucie) : - zardzewiałe przewody klimatyzacji, - zardzewiałe przewody hamulcowe - uszkodzona wtyczka komputera - tempomat nie działał - do tego nikt nie wymienił oleju w skrzyni przez 130tys mil. - po wymianie zero...
4,7
~Rafał
Toyota Corolla XII
Sedan 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyotami jeżdżę od zawsze. W posiadaniu tej jestem od maja 2024. Przebieg 145000. U mnie zrobiła już 15000. Auto bezproblemowe jeśli chodzi o samą jazdę. Nie jest demonem prędkości ale na trybie sport daje już radę. W trybie ECO Auto jest spokojne i bez szaleństw. Spalanie to średnio 4,30 lit realnego lania w bak. Przy bardzo spokojnej jeździe miałem nawet 3.90 lit. Trasa robiona autem to w 70 procentach drogi krajowe, wojewódzkie i szybkiego...
3,5
~klessmar
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Ma kilka zalet, ale więcej wad, jak za auto tego producenta. Ogólnie zawód. Wolę jeździć Yarisem (też nowym i nie Cross) niż CH-R. Auto wykonane niechlujnie w zakresie montażu i dopasowania blach. Różnica szerokości szpar pomiędzy elementami, szczególnie w okolicach maski i błotnika i lamp przednich. Drzwi od kierowcy odbijają - trzeba było mocno walnąć aby się zamknęły od środka. W serwisie poprawili, zamykały się idealnie ale nie trzymały...
3,1
~Sly
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Auto używane 2 tyg jako zastępcze. Niestety mimo mojego szacunku dla bezawaryjności tych aut muszę stwierdzić, że Toyota dalej uparcie robi auta: trzeszczące i plastikowe, niewygłuszone z cienkimi jak papier drzwiami, dziwacznym tandetnym wyglądem jak z Korei 25 lat temu, a tutaj dochodzi wibrujący warkoczący silnik, który jest nie do zniesienia dla ludzi wrażliwych na dźwięki. Auto w takim designie i wykonaniu nie powinno kosztować 120 ale...
3,9
~japan75
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Auto idealne do miasta oraz do pracy do 50 km od domu. Jest w miarę ciche w warunkach miejskich, zwinne, łatwo nim parkować i ma bagażnik odpowiedni na zakupy. Silnik charakteryzuje się wysoką dynamiką przyspieszenia do około 80-90 km/h. Niestety, potem robi się głośno, szczególnie przy prędkościach autostradowych, między 100-140 km/h. Na plus zasługuje przede wszystkim niskie zużycie paliwa, oscylujące między 2,8 l - 5,8 l, przy założeniu...
Dziennik kosztów dla Toyota
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,9
l/100km
5,0
l/100km
8,0
l/100km
6,4
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,1
~Marcin
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto ze słynną niezawodnością Toyoty nie ma już zbyt wiele wspólnego. Wystarczy poczytać na forach posty użytkowników samochodu. Ja się z nimi zapoznałem, oczywiście nie uwierzyłem. Kupiłem auto od pierwszego właściciela, salon PL, serwis ASO do końca przebieg 140.000 km. Bezwypadkowy. Wydawało się ideał. W okresie 6 miesięcy awaria klimy, katalizatora, potem sondy, a teraz wisienka na torcie- Valvematic, nowy z wymianą 5000 zł. Ręce opadają....
3,2
~Łukasz_78
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Poza silnikiem nic się nie zepsuło. Jeszcze przed przekroczeniem 100 tyś. km silnik zaczął stopniowo brać olej, ostatecznie przebijając 1l na 1000 km. Konieczny był remont. Wybór w tym roczniku modelowym był między silnikiem 1.33, który zdycha od nagaru, albo 1.0 - trzęsącym na wolnych obrotach całym autem z tendencją do pożerania oleju... Wspaniała alternatywa! Auto kupiłem 3-letnie z przebiegiem ok. 60 tyś, olej zmieniałem regularnie co 10...
4,3
~Nicram
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Pod względem napędu jego dynamiki i ekonomii to auto spełnią moje oczekiwania. To nie jest auto do upalania. Super sprawdza się jako codzienny środek transportu. Opinie o "wyciu" silnika moim zdaniem są przesadzone. Owszem jak wciskasz gaz przy wyprzedzaniu silnik wkręca się na obroty ale jak jedziesz równo, a zwłaszcza na tempomacie jest cicho i komfortowo. Wspaniałym dodatkiem jest aktywny tempomat, który odciąża kierowcę i pozwala na...
4,9
~Spike
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu...