Szukaj

Najnowsze oceny Toyota

4,9
~Radek
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Silnik wraz ze skrzynią biegów pracują idealnie. Nie ma czegoś takiego jak w innych automatach " zwłoka " przy zmianie biegu z P na D lub z D na P. Silnik współpracuje ze skrzynią biegów idealnie. Auto jest duże, w miare dobrze wyciszone i bardzo ale to bardzo ekonimiczne. Przy tej mocy to na prawdę super. Hybryda działa bardzo dobrze. Auto przy mojej jeździe, a nie jeżdze spokojnie średnie spalanie w...
4,8
~Bobi
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo fajne autko i bardzo przestronne wewnątrz. Super do miasta a i po trasie jedzie się wygodnie. Bardzo dynamiczna jeśli mowa o autach tego segmentu. Lakier jak we wszystkich autach tego okresu. Wodny i słaby ale tak jest w każdej marce nie tylko w Yarisie więc nie ma co pisać że to słaby punkt. Auto nie zawiodło do tej pory małżonki ani razu. Klocki hamulcowe przód wymiana po 70000 km. Poza tym wymiany tylko eksploatacyjne. Olej i filtry...
4,0
~Andikg
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Ogólnie, jestem zawiedziony! Auto jest z 2023 roku, czyli po ostatnim lifcie i … może od tych mniejszych wad: bardzo kiepskie „skóry”, w wersji GRSport tylko Ecoskóra , bez możliwości kupna prawdziwej skóry. Lampy w środku zimą zamarzają, prądnica ładująca baterie po załączeniu trzęsie całym autem (otwarte drzwi wyraźnie drgają), system CarPlay dla iPhone żyje swoim życiem a po każdej kolejnej aktualizacji jest tylko gorzej, zespół przycisków...
4,5
~Mortassi
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Generalnie jest to moim zdaniem idealny samochód jeśli potrzebujemy pojazdu żeby po prostu jechać z punktu A do punktu B a nie od warsztatu do warsztatu. Zrobiłem tym samochodem na razie 100 000km i w tym czasie na naprawy wydałem niecałe 400zł (łącznik stabilizatora, łożysko amortyzatora). Jeśli ktoś szuka sportowych wrażeń i zawieszenia które wybierze wszystkie nierówności - to nie jest samochód dla takiej osoby. Jeśli ktoś chce jechać gdzie...
4,1
~mik@poczta.fm
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Samochód pełen sprzeczności, którego nie kupiłbym ponownie. Absolutnie NIE wyciszony. Głośny przy przyspieszaniu (każda prędkość) i przy jeździe powyżej 120km/h (szum i hałas zewsząd). Bardzo oszczędny w mieście, paliwożerny na ekspresówkach i autostradach. Przeciętne wykonanie, przeciętne wykończenie, nieprecyzyjna regulacja foteli. SKANDALICZNIE mały bak (!) realnie 36 litrów, mimo deklarowanych 43. Gdy rezerwa się zapala i pozostaje paliwa...
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe...
Dziennik kosztów dla Toyota
Średni koszt przejechania 100 km
29,20 zł
6,9
l/100km
5,0
l/100km
8,0
l/100km
6,4
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe...
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe...
3,4
~Paweł
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 196KM 144kW
Swoją opinię opieram na dwóch latach jeżdżenia sedanem 1.2 w wersji najbardziej podstawowej i obecnie 2.0 hybrid z jakimś tam wyposażeniem. Auto to koszmar na trasie, dalszy wyjazd czy próba jeżdżenia z prędkościami autostradowymi powoduje, że w połowie drogi masz konkretnie dość. Auto jest zupełnie niewyciszone, niewygłuszone, nie da się słuchać muzyki, nie da się rozmawiać przez fatalny fabryczny zestaw głośnomówiący. Materiały wykończeniowe...
4,6
~Darek
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
216 tys od nowości, 2.4 150 KM, użytkowany zgodnie z przeznaczeniem , oprócz interwałów olejowych i wymian eksploatacyjnych , nic, absolutnie nic nie było potrzeby robić, żadnych usterek , rozrząd na łańcuchu nie wymienialny, fakt, od nowości zabezpieczony antykorozyjnie i co dwa lata sprawdzany i ewentualnie poprawki , co bym zmienił ? Napewno poszycie foteli, po 8 latach gąbki i materiał nie wyglądają atrakcyjnie ,...