Szukaj

Ocena kierowcy - Tesla Model X SUV

Nanteli, 6 lat temu
Silnik P100D 503KM 370kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Tesla Model X SUV P100D 503KM 370kW od 2017 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Wiele elementów jest źle spasowanych, zgrzyty, trzaski i wizualne niedociągnięcia są tu w gratisie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Słaba ergonomia podłokietników po środku wraz z uchwytami na kubki, słabe wykończenie miękkich części paneli drzwiowych .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania są zerowe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Posiadanie samochodu jest drogie, bardziej opłacalnym wyjściem jest jego długoterminowy najem, dodając zerowe koszty użytkowania i możliwość podnajmu auto spłaca się samo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiele drobnych niedociągnięć wynikających z bardzo słabej jakości montażu. Wiele elementów jest źle spasowanych, zgrzyty, trzaski i wizualne niedociągnięcia są tu w gratisie. Serwis stara się naprawić wszelkie wypatrzone niedociągnięcia, niestety wiąże się to zazwyczaj z oddaniem auta do serwisu na 2-3 dni robocze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Zużycie prądu dla silnika P100D 503KM 370kW

Średni zasięg
376 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
300 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
427 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
12,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
6,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Tesla Model X SUV