Szukaj

Ocena kierowcy - TATA Xenon Single Cab

Daniel, 4 lata temu
Silnik 2.2 DICOR 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
TATA Xenon Single Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
2,50
35% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Bardzo słabe hamulce, szczególnie tylne... Bez obciążenia po prostu odbijają się od nawierzchni
Inne : Tragicznie prowadzi się na drodze
3,0
Całokształt
Jeździłem autem testowo, w celu zakupu. Ostatecznie nie zakupiłem. W opisie dlaczego
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość zrywny na pusto, testowo przejechałem ok 20 km z prędkościami do 90 km/h. Głośność jak na pick up, w normie. Przy ok 2 tyś obrotów załącza się turbo, słyszalny wtedy świst. Uszkodzone czy wszystkie xenony tak mają? Ciężko stwierdzić.
4,0
Skrzynia biegów
Nie zawiodła, wchodziła dość dobrze i precyzyjnie. Trzeba uważać. 1 bieg można wystartować jedynie z całkowitego postoju.
1,0
Układ jezdny
Fatalnie w godzi w zakręty, ogromne luzy. Aby lekko wejść w zakręt kierownice wrzuca się na godz 3 lub 9. Aby jechać prosto trzeba ciągle kontrować... Po prostu tragedia!
4,0
Karoseria
Auto 11 lat, w bdb kondycji. Auto stało podobno zawsze na dworzu. Całkowicie tego po nim nie widać.
Komfort
1,0
Widoczność
Przy moich 195cm ciasno w środku. Bardo mała przednia szyba, przez co nie widać połowy drogi, a głową człowiek ociera o podsufitkę. Prawda co piszą inni użytkownicy... Nie widać połowy prawego, bocznego lusterka.
3,0
Ergonomia
Kabina i guziki jak w lanosach z początkowych lat produkcji. Bardzo słaba jakość, auto pomimo że mało używane, bardzo zniszczone w środku. Fotele wyglądały jak nowe, mimo wszystko podarte na szwach.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaobserwowałem ciekawą sytuację. Przy pełnym nawiewie wentylacja działa na przednią szybę praktycznie tylko w sytuacji kiedy puści się maxymalnie ciepłe powietrze, przy przekręceniu pokrętła na całkowicie zimne, na przednią szybę nie leci praktycznie nic. Dobre w zimę, tragedia w lato, szczególnie bez klimy.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie (195cm) za mało. Ciężko się wsiada, mało miejsca na głowę.
3,0
Wyciszenie
Nie było tragedii, ale dość mocno słychać silnik, nawet przy małych prędkościach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Była tylko jazda testowa przed zakupem. Nie mogę ocenić. Patrząc jednak po hurtowniach i allegro, dość ciężko jest znaleźć części zamienne
1,0
Stosunek jakość/cena
Właściciel pojazdu z 2009 roku (mamy aktualnie 2020) chciał sprzedać pojazd za 13.900pln, auto w najtańszej wersji, bez ABS i klimy. Cena całkowicie z kosmosu. Stwierdził że nie sprzeda poniżej 13.000pln, wg mnie auto jest warte max. Połowę. Zatem cena z kosmosu
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko stwierdzić, tylko jazda testowa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciężko stwierdzić, tylko jazda testowa

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
TATA Xenon Single Cab