Silnik
: Skrzynia biegów jest idealnie zestrojona z silnikiem. Auto ma sporego kopa, nawet mocno załadowane.
4,0
Całokształt
Od szczegółu do ogółu... Rozwiązania technologiczne z przed 25 lat. Prostota i niezawodność
Ale kosztem kultury pracy, hałasu, brakiem komfortu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezniszczalna jednostka oparta w sporej części na starych rozwiązaniach MB.
Turbo Garreta o stałej geometrii, brak udziwnień, wtryskiwacze Delphi. Ekonomiczny, mocny.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona z silnikiem (wersja RWD) auto zrywne, mocne, przełożenia długie .
4,0
Układ jezdny
Niezwykle wytrzymały. Pióra i belki skrętne dadzą radę nawet z 1,5T na pace.
Minusem - szybsza jazda. Powyżej 100kn/h strach w oczach - nieprecyzyjny układ kierowniczy.
5,0
Karoseria
Nic się nie dzieje, brak rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoki punkt widzenia załatwia wszystko.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna. Klimatyzacja zamraża nawet w najbardziej upalne dni. Schładza wnętrze w góra 2 min. Ogrzewanie bardzo wydajne , jednak dopiero po osiągnięciu min temperatury silnika 70st
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca nawet dla wysokich osób.
1,0
Wyciszenie
Głośno jak w starym żuku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części zamienne bardzo trudno dostępne, ale dość tanie jeżeli ściągamy na własną rękę z zagranicy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi dokuczają. Tu coś zgrzypi, tam coś piszczy... To głównie jakość wykończeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutny brak większych awarii Auto idiotoodporne, z najprostszymi rozwiązaniami sprzed 25 lat .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW
[l/100km]