Ogólnie to więcej już tej marki nie kupie nowej z salonu.
Wrażenia
1,0
Silnik
Głośny, posiada dziwne \"dziury\" jakby sporadycznie paliwa nie dostawał. Wskaźnik paliwa na rezerwie to jest porażka wskazówka nie opadnie na sam dół a paliwa nie zaciąga z baku. Auto staje i trzeba pompka pompować paliwo by odpalił.
3,0
Skrzynia biegów
Działa bez rewelacji i bez jakichś większych uchybień.
1,0
Układ jezdny
Koła jak boksują to napędy się gubią... strzela, rozłącza... 4X4 w ogóle nie przydatne...
Komfort
2,0
Widoczność
Czasami można na skrzyżowaniu czegoś nie zauważyć. Za szerokie słupki. Dziwnie usadowiony fotel, widoczność lewo prawo utrudniona.
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące non stop boczne szyby, nawiewu na nie praktycznie nie ma. Przednia szyba nie paruje jedynie jak się włączy klimatyzacje by osuszała powietrze...
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie duże auto to zero miejsca. Kierowca lewą ręką ciągle obija się o drzwi a pasażerowie nogi muszą na szyje zakładać.
1,0
Wyciszenie
To auto w ogóle nie wie co to jest wyciszenie.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy co 15000 koszt ponad 1000zł z czego sam olej na FV prawie 500zł gdzie w sklepie za 130zł kupujemy ten sam. Serwisy to czysta komuna, z dziadkiem w roli kierownika który tylko szuka co by robić by nic nie zrobić a mu zapłacono.
3,0
Stosunek jakość/cena
Takie kaprysy samochodu powinny kosztować mniej.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
40000 km na zegarku a już 6 razy na gwarancji w serwisie... to chyba nie znaczy niezawodny
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
40000 km na zegarku a już 6 razy na gwarancji w serwisie... to chyba nie znaczy niezawodny
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW
[l/100km]