Karoseria
: jedynie wyglad zewnetrzny reszta to lipa
1,0
Całokształt
uwazam ze to auto powinno sie nazywac tata pomyłka.W firmie jezdze róznymi autami ciezarówka tez ale poczucia leku podczas jazdy juz dawno nie czółem.Hamulce to według mnie zrobiono z drzewa kokosowego albo bambusa.tym dylizansem nie zatrzymamy sie na mokrej jezdni przy nagłym chamowaniu odrazu sunie i sciaga
Wrażenia
2,0
Silnik
słaby
2,0
Skrzynia biegów
drażek zmiany biegów telepie sie nie jest za precyzyjna skóra na drążku pocieła sie podczas jazdy testowej
1,0
Układ jezdny
jechałem tym dziwadłem jakies 35 km po trasie to auto prowadzi sie bardzo niepewnie .w zakretach mocno sunie tyłem
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzerzen
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
paruja szyby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód fotele mogły by opasc jakies 5centymetrów z tyłu siedziałem chwile to masakra jest
1,0
Wyciszenie
tragedia ciekawe ile mu decybeli wyliczyli trasa wawa i spowrotem i miałem dosc głowa bolała od szumu opon dziwnego swistania i boryczenia tego silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wyliczyłem dlatego 4
3,0
Stosunek jakość/cena
cena = jakosc pikap za grosze sam mam fiata bravo 1.4 t jet120km nie jest morze ideałem ale hamuje jak trzeba praca silnika jest cichudka a i dynamiki nie brakuje.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE POSIADAM TEGO AUTA ALE MIAŁEM OKAZJE POJEZDZIC TESTOWYM Z SALONU.podczas zmiany biegów skórka sie podarła klapka wlewu sie zacina
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do usterek nie doszło 3 razy zaswieciło czek silnika słychac nieciekawe swsty zgrzyty w napedzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW
[l/100km]