Szukaj

Ocena kierowcy - TATA Xenon Double Cab

Jakub, 15 lat temu
Silnik 2.2 DICOR 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
TATA Xenon Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
3,85
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Nie jest to auto dla pana w garniturku tylko do pracy i jeśli ktoś kupuje go pod takim kątem będzie z pewnością zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak jest puste to odejście ma niezłe. Gorzej jak mu się wrzuci prawie tonę na pakę,ale i tak jest nieźle. Spalanie jak na takiego kolosa też mieści się w granicach zdrowego rozsądku.
4,0
Skrzynia biegów
Do skrzyni Mondeo czy paska troche jej brakuje, ale ja kupiłem to auto do pracy i jako autop urzytkowe skrzynie ma dobrą.
3,0
Układ jezdny
Pustym jest jazda na maxa ;) gorzej,że nie ma tu żadnych systemów bezpieczeństwa i czasem można się okręcić tym tylnym napędem. Załadowany jeździ lepiej i stabilniej.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu bardzo kiepsko. Przynajmniej w wersji z poj. kabiną. Trzeba się czasem odpiąć z pasów i mocno wychylić by zobaczyć czy z prawej czysto.
4,0
Ergonomia
Poza niewidocznym zegarkiem jest dobrze
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy szyby cały czas zaparowane niestety
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na dwie osoby miejsca starcza
3,0
Wyciszenie
Lepiej niż w żuku ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co znosi wszystko dzielnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
TATA Xenon Double Cab