Szukaj

Ocena kierowcy - TATA Indica I

Martyna Pawlak, 14 lat temu
Silnik 1.4 DICOR 70KM 51kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
TATA Indica I 1.4 DICOR 70KM 51kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,62
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest boski! Uwielbiam go słuchać i jest moja perełką w tym autku!!! Nigdy w życiu już nie kupię benzyniaka, a o LPG nie ma nawet mowy!!!
5,0
Całokształt
Połączenie ceny, wykonia, ekonomii spalania, przyjemności z jazdy - jestem absolutnie na tak!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jestem specjalistką, ale uważam, że silniczek chodzi ładnie, równo i przyjemnie się go słucha. W porównaniu np do Citroena C3 mojego taty, niczym mu nie ustępuje. Silnik elastycznie dostosowuje się do trybu jazdy. W sytuacjach awaryjnych mile zaskakuje zdecydowanym odejściem i dużym przyspieszeniem.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być nieco lepiej zestopniowana, ale nie można się zbytnio przyczepić. Biego wchodzą gładko i leciutko, co jest zapewne ważne dla damskiej części odbiorców. Do tego pozycja dźwigni zmiany biegów jest bardzo wygodna dla kierowcy i umożliwia wykonywanie opercji swobodnie.
5,0
Układ jezdny
Autko świetnie trzyma się drogi. Nic nie puka, nic nie stuka ani nie trzeszczy. Zawieszenie jest bardzo w moim typie - lekko twarde. W dodatku jego prosta konstrukcja zaoszczędzi nam sporych wydatków przy wymianie elementów - każdy wie jakie są polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Tylna szyba daje nam poczucie komfortu widoczności. Przednia szyba - zależy ile kto ma wzrostu. Ja mam 172 cm wzrostu i dobrze się czuję patrząc w przód. Mój tata (190 cm) ma już troszkę mniejszą przyjemność. Boczne szyby duże i przejrzyste.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na dieselka łapie odpowiednia temperaturę w mgnieniu oka. Obieg powietrza - do wybory wewnętrzny i zewnętrzny. No i moja ukochana klimatyzacja dostepna w standardzie :D
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie należe do osób o drobnej posturze, a mimo wszystko mam ogrom miejsca w środku. Pasażer ma równie wygodnie. Osoby z tyłu, nawet gdy siedzenia przednie odsunięto maksymalnie w tył, mają dużo miejsca na nogi. Niestety 3 dorosłe osoby z tyłu to umowa o dzieło na bardzo krótką traskę. Ale 2 to pełen komfort.
5,0
Wyciszenie
Plastkini nie trzeszczą wbrew ogólnej opinii. Jedzie się przyjemnie, a odgłosy silnika, skąd inąd milutkie mruczenie dieselka, dochodzą do kierowcy jakby zza ściany.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście zimą - 5,0 l/100 km w mieście latem - 4,3 l/100 km trasa zimą - 4,0 l/100 km trasa latem - 3,5 l/100 km Serwis z wymiana oleju i filtrów to koszt 400 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Powiem szczerze, za to autko mogliby spokojnie wołać więcej i nikt by sie nie obraził.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W każdym nowy autku jest się do czegoś przyczepić. Ale wszystkim raz dwa zajmują się mili panowie w serwisie i oczywiście nieodpłatnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi się jak dotąd nie przytrafiło.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 DICOR 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
TATA Indica I