Inne
: Ergonomia rozwiązań, wszędzie można dosięgnąć, jednocześnie samochód jest dość szeroki.
4,0
Całokształt
Krótki, szeroki, zwrotny. Tylna kanapa składana na \"roladkę\" - dwoma ruchami.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na zimno gło0śny, jednak bardzo elastyczny, przyśpiesza od niskich obrotów. Zupełnie inny komfort jazdy - turbo diesel z crdi.
4,0
Skrzynia biegów
Po prostu dobrze chodzi. Wsteczny jak w azjatach.
4,0
Układ jezdny
Wysoko zawieszony umiarkowanie twardy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo wysoko się siedzi, dobra widoczność we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
Po wcześniejszych doświadczeniach z produktami typu AstraII czy vw polo jestem zachwycony ilością schowków w kabinie i dostępem do nich i urządzeniem deski rozdzielczej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w standarcie, manualna jak na to auto jest wystarczająca. W czasie deszczu odparowanie szyb po włączeniu silnika zajmuje kilkadziesiąt sekund.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzi się wysoko dzięki czemu nie jest się oślepianym przez innych kierowców. Łatwodostępny wyłącznik poduszki powietrznej od strony pasażera przydatny jak się przewozi dziecko w foteliku tyłem do kierunku jazdy.
3,0
Wyciszenie
Jeszcze się dociera, jednak to diesel. Nie ogłusza, ale słychać że jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CRDI t.diesel 1.4 - bardzo ekonomiczny, mieszkam w Warszawie i dojeżdżam na drugi koniec miasta do pracy mimo to spalanie od kwietnia nie przekroczyło 6.2l/100km - średnio 30l ON na 500km/miasto
5,0
Stosunek jakość/cena
Taki \"maluch\" z ABS, Dieslem, klimatyzacją i pełną elektryką...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanizm zamknięcia podłokietnika. Kontroler tylnej wycieraczki był fabrycznie nie dociśnięty.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz wysunęła się wtyczka od sterownika klimatyzacji, trzeba było regulować docisk paska klinowego bo się ślizgał.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DICOR 70KM 51kW
[l/100km]