Wspaniały owoc Polskiej myśli technicznej prosta duża wygodna szkoda tylko ze nie wyszły modele 120 i sport ale cóż no i jaki filizof wykombinował zeby + na mase puszczać przecie to musi rdzewieć
Wrażenia
4,0
Silnik
oczywiście jak w dwusuwach niestabilne niskie obroty ale ogólnie super
5,0
Skrzynia biegów
dźwignia w kierownicy czyli na swoim miejscu a przy odrobinie wprawy chodzi lepiej niż gdziekolwiek indziej (oczywiście jak wiesz co to międzygaz)
3,0
Układ jezdny
te przeguby istna zmora zakręty wolniutko albo pękaja - jedyny słaby punkt
Komfort
4,0
Widoczność
jestem dosyć wysoki więc ok
5,0
Ergonomia
dźwignia w kierownicy siedzenia lepsze w 105 nie trzeba montować pasów (tego nie było w standardzie)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak się ją uszczelni bardzo skuteczna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pod tym względem to wspaniałe auto nie ma tunelu na podłodze spore siedzenia
3,0
Wyciszenie
ogólnie mawiają ze jest głośno ale po testach okazuje się ze w maluchu jest o wiele głośniej tyle że inny tembr głosu a to zaleta :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kwestia jak sie jeździ może palić od 8 do 16 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
swego czasu nieźle ale teraz zaczyna być dostrzegana przez kolekcjonerów więc cena rośnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
maswoje kaprysy ale to w końcu samiczka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie i instalacja paliwowa zimą poza tym auto które trzeba kochać