kultura pracy... jaka kultura? toć to silnik od motopompy!
a na serio: porażka.
Najpierw oby odpalił
potem, oby się nie zatarł.
i ta walka z tym, który gar dziś nie pali, bo ma zawaloną świecę
3,0
Skrzynia biegów
Hmmm widział ktoś jak się zmienia biegi w Autosanie H9? to w Syrenie identycznie.
Ulubiona wyskakująca 4-ka i problem z wrzuceniem 2-ki (dobrze, że silnik nie protestował na wrzucanie od razu 3-ki, tylko inni na szosie protestowali klaksonami :) )
3,0
Układ jezdny
komfort zgodny ze standardem 1960 :)
Nic dodać...
Komfort
2,0
Widoczność
Bez poduszki pod tyłek nie wsiadaj. Jakby ktoś przewidział, że średni Polak ma 185 cm wzrostu.
3,0
Ergonomia
wszystkie wskaźniki w zasięgu ręki i nogi (długie przełączane przyciskiem obok sprzęgła), tyle, że wykonanie toporne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja - otwórz sobie okno :)
Ogrzewanie? Nawet ciepło, ale odmrożenia stóp gwarantowane, zwłaszcza z tyłu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tu jest jeszcze jakoś po ludzku.
3,0
Wyciszenie
W naszym egzemplarzu do 80km/h dało się SPOKOJNIE rozmawiać!!!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wbrew opiniom o paliwożerności nasza 104 paliła 7-9l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
Jak pomyślę ile kiedyś ten "wóz" kosztował...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie powiem... głównie przeguby i raz się odkręcił tylny resor
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz ukręcony wieloklin przy skrzyni biegów, i potem raz zatarty silnik
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 40KM 29kW
[l/100km]