Przeniesienie napędu
: Suzuki XL7 z tego rocznika polecam każdemu. Auto na długie, długie lata.
5,0
Całokształt
Auto polecam każdemu, kto ceni sobie niezawodność i mobilność w każdej sytuacji. Perfekcyjny napęd na cztery koła, mocny silnik, niezawodna technika i komfort.
Cóż chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o mocy około 260 KM dosknale sobie radzi z autem.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok, z możliwością manualnej zmiany biegów. Ale nie ma to chyba sensu, bo świetnie pracuje w trybie auto.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4, idealny na polskie zimy i góry. Wiem, bo sam mieszkam w górach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu perfect. Do tyłu niezbędna kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Auto bardzo wygodne i komfortowe. Pięć osób ma bardzo dużo miejsca. Siedem, czyli dwie osoby w trzecim rzędzie; już ciasno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja auto, dwustrefowa. Dopracowana.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Wiem, bo mam 192 cm wzrostu i nie wykorzystuje miejsca na maksa.
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach słychać szum wiatru. Nie przeszkadza, ale tutaj mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne. Kupiłem nowe w USA i przywiozłem do Polski. Ma przejechane na teraz około 104 tys. km. Koszty serwisowania zero. Średnie spalanie około 11,5 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakości do ceny nie do pobicia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 252KM 185kW
[l/100km]