trzeba pamiętać, że nie jest to japończyk tylko węgier
Wrażenia
3,0
Silnik
Żeby to jechało trzeba go naprawdę wykręcić na wysokie obroty. Po za tym instalacji gazowej nikt nie mógł wyregulować chodzi tu o tzw CUT-OFF. Podczas zmiany biegu silnik zawieszał się na obrotach przez ok 1 sek. a to wystarczy żyby wrzucając bieg palić sprzęgło.
3,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrał bym trochę inaczej. Po za tym pod koniec 3 roku eksploatacji trudno wchodzi 3 bieg ????
3,0
Układ jezdny
pewnie coś było nie tak z hamulcami, gdyż podczas ostrego hamowania trochę myszkował - po wymianie okładzin to samo
Komfort
3,0
Widoczność
mi mocno przeszkadzał lewy słupek
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
oczywiście jako 4 osobowy
2,0
Wyciszenie
było jakieś wyciszenie ? Powyżej 60km/h z radia nici
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie i owszem ale na beznynie spalanie 6,4 l na trasie to przesada
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
piszczące poduszki silnika - zalać olejem,
piszczące hamulce (przecież nie będę wymieniał dobrych klocków),
stukający ręczny hamulec w kole - po regulacji nie na długo pomogło,
ciężko wchodzi 3 bieg (?),
tylna oś przy byle garbie dobijała do nadwozia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wiem co było dalej bo sprzedałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 76KM 56kW
[l/100km]