Silnik
: Lepiej w praktyce "bzyka " niż to w danych producenta wygladało
5,0
Całokształt
SUPER - OBY TAK DALEJ- CZYLI NIEZAWODNA NA MAXA
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność i reakcja na gaz "super" tyle że wtedy trzeba trzymać na 2.500-4.000 obr/min lecz trzymanie przy 4.000 podnosi spalanie do 8,4 -8,9 l/100km z klimą (to ona raczej zabiera obroty i trzeba "dociskać". Bez klimy już od 2.000 "lata" fajnie.
5,0
Skrzynia biegów
Do tej pory tylko kilka razy nie wszedł za pierwszym razem "wsteczny" (na 8 lat jeżdżenia to super)
4,0
Układ jezdny
No tu jest małe "ale" przy prędkości powyżej 90 km/h "PRZEJAZD przez Koleiny POPRZECZNE" (na przykład duże skrzyżowanie w mieście z koleinami po tirach )- może się skończyć lekkim zarzuceniem TYŁU.
Komfort
5,0
Widoczność
LEPIEJ JUŻ TYLKO WIDAĆ W "TITACH"
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki aby podczas jazdy sięgnąć gdziekolwiek nie trzeba uprawiać "cyrkowej ekwilibrystyki" . A JAK KTOŚ CHCE COŚ PRZEWIEZĆ TO NIE MA SOBIE RÓWNYCH -Przewoziłam ANTYK KOMODĘ wysokość -prawie 100 cm ,szeokośc prawie 110 cm , DŁUGOŚĆ prawie 140cm SZOK i WESZŁA !!!!! i jeszcze we dwójkę jechaliśmy. MISTRZOSTWO . PRAWIE SYPIALNIA (dla 2 osób)PO ROZŁOŻENIU SIEDZEŃ !!!(równa podłoga bo jak u znajomego robiliśmy porównanie a ma IGNISA to lipa bo fotele są po złożeniu o 25 cm WYŻEJ niż podłoga bagażnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nigdy nie ma jakichkolwiek problemów z "parowaniem auta " ale trzeba co 20.000 tyś (ja akurat w mieście a znajomy też ma jak on to mówi "WAGONA" ale po "górkach" "lata"to musi co 9-11 tyś ) najdalej wymieniać filtry kabinowe . A gdyby się coś pojawiło na przykład gdy na dworze "LEJE" KLIMA na 5 minut włączona i śladu brak po parowaniu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale pod względem wzrostu nawet"ponad dwumetrowy człowieczek to nie problem kolega ma 2,02 i jezdzi z nami tyle że z przodu ". SIEDZENIA z tyłu to fajny pomysł bo są troszkę wyżej niż przód i fajny widoczek z tyłu na drogę mają pasażerowie lecz przez to wzrost do 1,90 nie większy bo przy "podskoku daszek może zaliczyć"
4,0
Wyciszenie
dobrze ale do 95-110 bo pózniej wzrasta hałas (wiadomo jak to złośliwi mówią "KIOSK NA KÓŁKACH" 0pór powietrza duży bo ponad 170 cm wzrostu ma "pszczółka".JEDNAK BYŁAM DOŚĆ DOCIEKLIWA I ZMIERZYŁAM ILOŚĆ DECYBELI PODAWANĄ PRZEZ PRODUCENTA I NIESTETY NA TYLNYCH SIEDZENIACH MIEŚCIŁ SIĘ W NORMIE ale już w bagażniku było o 2 db głośniej - lecz TAM nikt nie siedzi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to mówią każdy chcaiłby mniej ale minimum to 5.4 (tak zwany styl na "EMERYTA i GĘSIEGO za innymi bez wyprzedzania " ale przy szaleństwie też żle nie jest bo nigdy jak mówiłam nie udało się 9 przekroczyć nawet jak mąż "pszczólkę" zabrał na "LATANIE" a noga mu ciężka została bo swoim PROBIACZKIEM jeżdzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA 39,900 te 9 lat temu PSZCZÓŁKA MA WSZYSTKO CO POTRZEBA :KLIMA , ELEKTRYKA , ABS - i przede wszystkim NIC SIĘ NIE PSUJE -(odpukując w niemalowane) .A przy odrobinie szacunku do "ŚRODKA" autka NADAL wygląda jak po wyjeżdzie z salonu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli chodzi o "DROBIAZGI" przełącznik świateł coś chwilkę "nie stykał" ale po wyjęciu i dokręceniu jest super, i jeszcze jakiś mały japończyk wymyślił bardzo głupi pomysł mocowania "żarówki" w tylnym oświetleniu pasażerów bo po blisko 9 latach działająca żarówka pod wpływem ciepła zniszczyła zaciski(plastikowe) i trzeba było zamontować "LED" . ALE JAK CZYTAM WYPOWIEDZI LUDZI JAKIE MAJĄ PROBLEMY Z AUTAMI TO JA MAM "IDEALNY MODEL"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez prawie już 9 lat (tylko łożusko w tylnim kole na gwarancji padło ale ASO na swój koszt wymieniło) A tak poza tym normalnie : wymieniasz klocki , oleje, filtry i lejesz paliwo CZYLI po prostu mam dużo szczęścia albo "UDANY MODEL" -- bo jak widzę niektórych "problemy" to szok > JA PSZCZÓŁKI NIE ODDAM NIGDY"
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 76KM 56kW
[l/100km]