Przeniesienie napędu
: Haczaca i glosna skrzynia biegow
Silnik
: Zuzywa dosc duzo oleju
3,0
Całokształt
Samochod zadowoli tylko niewybrednego kierowce. Auto jest praktyczne, mało pali, jest idealne do miasta. Ale jest wykonane byle jak, najtaniej jak mozna.. Jest wyprodukowany na Wegrzech, nie w Japonii i z zamiarem przeznaczenia go na rynek europejski po niskiej cenie.Wersje tego auta na inne rynki sa duzo ciekawsze, ten ma niewiele z Suzuki raczej wyglada i jezdzi jak Opel niestety!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest b. zrywny i malo pali. Mozna go zagazowac i jako zagazowany nic nie traci ze swojej zrywnosci i jest duzo tanszy w eksploatacji. Niemniej z przebiegeim 160000km zaczyna juz brac olej i kopcic przy zapalaniu.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow zdaje sie szumiec przy hamowaniu silnikiem. Poza tym zdaje wsteczny wrzuca sie z oporem.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest twarde i bardzo proste: z przodu kolumny McPersona z tylu belka skretna, ktora zamocowana jest do plyty podlogowej raczej wysoko. Przez to auto nie prowadzi sie najlepiej zwlaszcza, ze jjest wysokiei raczej wąskie..Dostep do elementow zawieszenia jest zadzwyczaj latwy, ich wymiana tez nie powinna sprawiac problemow.
Komfort
3,0
Widoczność
Siedzenia sa b. kiepsko wyprofiowane. Ale auto jest typowo miejskie. Jazda na dluzszych dystansach nie jest przyjemnoscia dla kierowcy i pasazerow.
2,0
Ergonomia
Elementy sterowania poszczegolnymi elementami pojazdu sa z Opla i nie zachwycaja wysokim poziomem ergonomi. Np. wyjatkowo nie odpowiadaja mi elementy sterowania siedzeniami, zwlaszcza ich rozkladaniem sie co doprowadza mnie do szewskiej pasji zwlaszcza ze samochod ma duza przestrze po zlozeniu siedzen.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje raczej dobrze, ale zauwazylem ze w zimie nawiew cieplego powietrza zdaje sie byc wyczuwalny lepiej po stronie kierowcy, gorzejj po stronie pasazera
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
.Producent obiecuje mnostwo powierchni osobowej i bagazowej. Niestety regulacja pochylenia przednich siedzen jest wybitnie kloptliwa, wyciaganie zaglowkow podobnie. Myslalem ze bede korzystal z Wagona jako z malej ciezarowki a tu nic z tego. Za to mnostwo miejsca jest na przednich siedzeniach i fajnie sie je zajmuje!
4,0
Wyciszenie
Moim zdaniem auto jest w srodku ciche zwlaszcza podczas wolnej jazdy bo do takiej jest on przeznaczony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na lpg jest b. ekonomiczne, srednio pali okolo 7l/100km gazu. Moim zdaniem jak na pojemnosc silnika oraz wielkosc pojazdu to calkiem niezly wynik. Nie mierzylem ile samochod pali podczas szybszej jazdy zwlaszcza na trasie ale mozna sie domyslac ze z powodu gabarytow przy szybkiej jezdzie musi wypalic znacznie wiecej..
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto w swojej klasie niejest ani tanie ani drogie. Nie bede ukrywal ze spodziewalem sie po nim, znacznie wiecej bo jest to japonska marka i sylwetka auta jest oryginalna i moim zdaniem nawet fajna. Szkoda, ze auto jest wykonane z b. tanich materialow niczym jego brat Opel Agila.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nie poraza niesamowita trwaloscia jak mialo to miejsce w samochodachj japonskich lat 90-tych. Przeciwnie, wydaje sie byc kiepsko wykonane, widac oszczednosci posuniete do granic mozliwosci. Konsekwencja sa userki, ktore czasami powoduja jego unieruchomienie.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza podwozia, głosna i ciężko pracujaca skrzynia biegów, silnik lekko kopci na niebiesko przy zapalaniu oraz pali sie CHECK ENGINE.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 4WD 76KM 56kW
[l/100km]