Inne
: Silnik: Mała jednoska a cieszy i nie męczy do tego ten dzwięk przy 8 tys.
Wnętrze: Nadzwyczaj pakowny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Wydmuchana uszczelka pod głowicą.
4,0
Całokształt
Idealne auto dla ludzi, którzy szukają oszczędnego i taniego w utrzymaniu auta, które zdecydowanie wyróżnia się na drodze. Dzięki dużej przestrzeni wewnątrz mieszą się spokojnie 4 osoby a po złożeniu tylnich siedzeń można przewieźć pralkę :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, oszczędny, przy wysokich obrotach jeżeli można mówić o dynamice w 1.0 to taki jest. Kręci się bez problemu do 8tys. Troche mało elastyczny przy niskich obrotach ale to przecież japan.
3,0
Skrzynia biegów
1 bieg i wsteczny trochę ciężko wchodzi na zimnym silniku później już jest lepiej. Dobrze dopasowane przełożenia, 1 bieg mógł by być trochę dłuższy.
4,0
Układ jezdny
Przy jego gabarytach nie sprawia wrażenia wywrotnego, auto dzięki elektronicznemu wspomaganiu bardzo dobrze się prowadzi w mieście niczym punto z funkcją CITY.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie można chcieć więcej.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, bardzo proste i intuicyjne rozmieszczenie przycisków schowków etc.
Rewelacyjne rozwiązanie z szufladą pod siedzeniem kierowcy i podnoszonym siedziskiem pasażera.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chwile pochodzi i od razu ciepło, szyby nie parują. W lato brak klimy i nie ma co się oszukiwać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysoko się siedzi, miejsca nie brakuje nawet dla 4 dorosłych osób, dla kierowcy rewelacja mam 184cm a nad głową jeszcze spory zapas.Rozkładanie foteli i łączenie je z tylnymi daje możliwość nocowania w aucie 2 osobą- wiadomo nie ma komfortu jak w łóżku.
3,0
Wyciszenie
Do 90km/h cicho powyżej mam wrażenie że jadę w nieszczelnej puszce.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dłuższe odcinki do 90km/h pali jak SMART do 4 litrów. Miasto i mieszane 5-6l. Potrafi spalić i 12 litrów jak się go kręci do 8 tys. Do serwisu nie jeżdżę przecież to 13 letnie Suzuki. Części można kupić za śmieszne pieniądze, ale nie każdy mechanik chcę go naprawiać są z nim duże problemy (silnik) zawieszenie i hamulce robię samemu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja swój egzemplarz kupiłem za 3900zł ale dał bym i 2 razy tyle. Auto raczej nie utrzymuję żadnej wartości, a powinno.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żaden drobiazg się nie psuję. Mam model produkcji japońskiej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko jedna awaria i to z mojej winy,reakcja łańcuchowa: walnięty termostat-> zagotowany płyn chłodniczy-> awaria uszczelki pod głowicą. Koszt naprawy z regeneracją głowicy i wymianą 8 zaworów 1100zł. Poza tym tylko lać paliwo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 65KM 48kW
[l/100km]