Silnik
: 320 Nm, umiejętne wykorzystanie skrzyni biegówi
5,0
Całokształt
Auto pod kazdym względem spełnia wymagania 4-5 osobowej rodziny wyjeżdżającej na małe wakacje, ekonomia i dzielność trudna do pobicia przez inną markę
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, ekonomiczny, nie boi się wzniesień i czołowego wiatru niezależnie od obciążenia
5,0
Skrzynia biegów
Fajna "6", która jest w zasadzie nadbiegiem po 90 km/h
5,0
Układ jezdny
Duży prześwit i dobre zestrojenie, potrafi wykanać "test łosia"
5,0
Karoseria
Nie wiem skąd zdarzają się nie przychylne komentarze - auto pozornie nie jest duże ale fajna kanciastość, super wygodne siedzenia 9wysiadasz po 300 km bez zmęczenia), pakowne, zwłaszcza po złożeniu siedzeń (przewiozłem regał 100x200 cm)
Komfort
5,0
Widoczność
słupki nie przeszkadzają, dobrze skonfigurowane lusterka i kamera cofania
5,0
Ergonomia
wszystko proste i na miejscu, sterowanie klimatyzacją temperaturą i nawiewem pokrętłami, co jest wygodne, bo bez odrywania oczu od kierunku jazdy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Auto z ółwysku skandynawskiego, więc ma ogrzewanie DEFA 230 V z gniadka, podgrzewane siedzenia i lusterka, itd.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spokojnie 5 wyrośniętych pasażerów mieści, chociaż widok zewnętrzny raczrej na to nie wskazuje
5,0
Wyciszenie
Przy mocnym przyspieszaniu nieco słychać silnik (diesel0 ale przy średnich obrotach oraz jeździe autostradą cichszy i sprawniejszy od benzynowców
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest popularnym autem, więc części bez problemu. Wykonany wg. japońskich standardów, mechanicy nie lubią, bo trafiają do nich auta tylko na wymiany eksploatacyjne (oleje, płyny, hamulce czy filtry)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte każdej wydanej złotówki (przebieg ponad 191 tys.km)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana łożyska w prawym przednim kole (zacxzęło szumieć)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu nic się nie może zepsuć - sinik MultiJet Fiata - w autach dostawczych bezproblemowo ponad 500 tys.km, such DPF dopalajacy się (jak sporo jeździsz tylko wokół komina) na postoju-parę minut. Dpf sprytnie ułożony jest na kolektorze wydechowym na silniku, więc błyskawicznie się dopala
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DDiS 120KM 88kW
[l/100km]