Inne
: Bagażnik jest bardzo pojemny. Golf V nie mieścił wakacyjnych maneli. Vicia łyka wszystko razem z wuzkiem spacerowym. Rewelacja.
4,0
Całokształt
Bardzo pozytywne odczucia. Ładne, wysokie auto, przestronne i wygodne w środku. Mam 182cm wzrostu i wygodnie podróżuje nim na dlugich trasach jak i w mieście.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to rajdówka i nie należy się spodziewać porywajacych osiągów. Ja jestem zadowolony bo to sprawdzony pewny silnik bez turbo = mnie problemów, mniej osprzętu, który się psuje. Prostota = niezawodność.
4,0
Skrzynia biegów
Manual bez 6- tego biegu, ale nie odczuwam braku szóstki. Przełożenia są dobrze dobrane i jeździ się wygodnie tzn. nie ma nadmiernego machania lewarkiem. Ruch lewarka jest pewny i precyzyjne. Czasami jest problem ze wstecznym, nie chce wskoczyć za pierwszym razem, trzdba unieść lekko sprzęgło dopiero wskoczy.
5,0
Układ jezdny
To moje pierwsze auto 4x4. REWELACJA. Prowadzi się pewnie i komfortowo. Wysokie zawieszenie jest extra, dobrze wybiera nierówności i nie straszne już krawężniki.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, wszystko w koło dobrze widać. Słupki A nie są szerokie i nie przeszkadzają. Z przodu widzę maske - nie ma problemu z manewrami na parkingu. Z tyłu czujniki parkowania i kamera = brak problemów z manewrami. Duże lusterka na plus.
5,0
Ergonomia
Wszyscy psioczą na sterowanie komputerem, jest nie wygodnie sięgać pod kierownicę. Mnie to nie przeszkadza, bo jak często kontrolujemy średnie spalanie czy kilometry możliwe do przejechania? Poza tym super tzn. wszystko pod ręką, tam gdze powinno być. Na plus obsługa multimediów i sterowanie w kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Benzynka szybko się nagrzewa więc szybko robi się ciepło i do tego grzanie pupy -rewelacja. Latem klima bez zarzutu a trzeba wspomnieć, że klima pracuje na nowym kontrowersyjnym środku 1234... zobaczymy co będzie dalej w eksploatacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie miałem problemu ze znalezieniem wygodnej pozycji za kierownicą (mam 182cm.). Żona z dzieckiem też nie narzeka na wygodę z tylu. Warto zaopatrzyć się w podłokietniki, polecam ten oryginalny.
5,0
Wyciszenie
No cóż, najlepiej jakby nic nie było słychać. Gdybym się tym kierował kupiłbym meleksa. Silnik słychać tak powyżej 3 tys. obr. ale nie jest to coś uciążliwego, raczej standard w tej klasie cenowej. Jaka to różnica miedzy 40 a 43 decybelami pokazywanymi w testach? Dla przeciętnego kierowcy - żadna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tryb AUTO średnie spalanie 6,5l. Tryb SPORT - 7,6l (gniote ile wlezie). Całokształt - rewelacja.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość plastików dobra, odporne na zarysowania. Dobrze spasowane i brak trzeszczenia, ćwierkania i skrzypienia. Plastik jest twardy ale estetyczny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem jeszcze żadnych przypadków usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezarejestrowano.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW
[l/100km]