Autko bardzo pozytywnie zaskakuje - komentarze redakcji kompletnie niezrozumiałe. Stonowana, ale przyjemna dla oka stylistyka, zawieszenie rewelacja, silnik oszczędny, ale jak przycisnąć to idzie - w końcu to norma Euro 6 a nie bolid F1.
Wrażenia
4,0
Silnik
Można powiedzieć że ciut za głośny, ale to głównie efekt fatalnego "firmowego" oleju. Nie będę podawał nazwy bo i tak wtajemniczeni wiedzą o jaki chodzi. Możecie mi wierzyć - przetestowane. Idealny do spokojnej jazdy po mieście, oszczędny nad wyraz. Dopiero powyżej 3500 obr/min budzą się wszystkie uśpione koniki. Jak na wolnossący motor - szacun.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, nie wymaga siły, bardzo elastyczne przełożenia. Lewarek dobrze umiejscowiony o dobrze dobranym skoku.
5,0
Układ jezdny
Chyba najmocniejsza strona auta. Z dużą pewnością można wchodzić w zakręty bez względu na stan nawierzchni. Dużo wybacza i pilnuje się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Gdyby nie ten warkot silnika ( powody opisane wcześniej ), w środku panowałaby przyjemna cisza lekko zakłócana szumem wiatru i opon. Bez problemu można normalnie rozmawiać z pasażerami na tylnej kanapie.
5,0
Ergonomia
Gdzieś czytałem że fotele za krótkie, że niewygodne itp. Napisze tylko tyle, że po przejechaniu jednorazowo dystansu prawie 600 km, plecy i 4 litery myślały że przejechały dystans 10 razy mniejszy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu bez zarzutu, jak to zwykle w Suzuki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach miejsca jest dużo i każdy znajdzie dla siebie odpowiednią pozycję, nawet koszykarz. Z tyłu jest trochę gorzej, a już 3 osoby mogą się pogryźć. Mimo wszystko w porównaniu z Grand Vitarą jest dużo wygodniej.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie ten warkot silnika... Może gdyby jakieś dodatkowe wyciszenie przegrody... Poza tym "firmowe" opony są bardzo głośne, a to też robi swoje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wizyty na stacji paliw mniej więcej co 8 dni, a jeżdżę codziennie głównie po mieście, a więc korki, teraz ogrzewanie a wcześniej klima. A kiedyś co 3 dni...Postęp jest:)) Co do reszty, to mając nadzieję na taką bezusterkowość jak Grand Vitary, to wizyty serwisowe będą póki co wynikać z konieczności "gwarancyjnej".
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za takie auto, to w tej cenie nie kupi się podobnej klasy samochodu i tyle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic i oby tak zostało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i oby tak przez najbliższe 200000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW
[l/100km]