Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV

Paweł, 9 lat temu
Silnik 1.6 VVT 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko bardzo pozytywnie zaskakuje - komentarze redakcji kompletnie niezrozumiałe. Stonowana, ale przyjemna dla oka stylistyka, zawieszenie rewelacja, silnik oszczędny, ale jak przycisnąć to idzie - w końcu to norma Euro 6 a nie bolid F1.
Wrażenia
4,0
Silnik
Można powiedzieć że ciut za głośny, ale to głównie efekt fatalnego "firmowego" oleju. Nie będę podawał nazwy bo i tak wtajemniczeni wiedzą o jaki chodzi. Możecie mi wierzyć - przetestowane. Idealny do spokojnej jazdy po mieście, oszczędny nad wyraz. Dopiero powyżej 3500 obr/min budzą się wszystkie uśpione koniki. Jak na wolnossący motor - szacun.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, nie wymaga siły, bardzo elastyczne przełożenia. Lewarek dobrze umiejscowiony o dobrze dobranym skoku.
5,0
Układ jezdny
Chyba najmocniejsza strona auta. Z dużą pewnością można wchodzić w zakręty bez względu na stan nawierzchni. Dużo wybacza i pilnuje się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Gdyby nie ten warkot silnika ( powody opisane wcześniej ), w środku panowałaby przyjemna cisza lekko zakłócana szumem wiatru i opon. Bez problemu można normalnie rozmawiać z pasażerami na tylnej kanapie.
5,0
Ergonomia
Gdzieś czytałem że fotele za krótkie, że niewygodne itp. Napisze tylko tyle, że po przejechaniu jednorazowo dystansu prawie 600 km, plecy i 4 litery myślały że przejechały dystans 10 razy mniejszy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu bez zarzutu, jak to zwykle w Suzuki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach miejsca jest dużo i każdy znajdzie dla siebie odpowiednią pozycję, nawet koszykarz. Z tyłu jest trochę gorzej, a już 3 osoby mogą się pogryźć. Mimo wszystko w porównaniu z Grand Vitarą jest dużo wygodniej.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie ten warkot silnika... Może gdyby jakieś dodatkowe wyciszenie przegrody... Poza tym "firmowe" opony są bardzo głośne, a to też robi swoje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wizyty na stacji paliw mniej więcej co 8 dni, a jeżdżę codziennie głównie po mieście, a więc korki, teraz ogrzewanie a wcześniej klima. A kiedyś co 3 dni...Postęp jest:)) Co do reszty, to mając nadzieję na taką bezusterkowość jak Grand Vitary, to wizyty serwisowe będą póki co wynikać z konieczności "gwarancyjnej".
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za takie auto, to w tej cenie nie kupi się podobnej klasy samochodu i tyle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic i oby tak zostało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i oby tak przez najbliższe 200000 km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,0
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Vitara III SUV