Autko ma fajny silnik dynamika jak w 2 litrowym dieslu, przy spokojnej jezdzie bardzo komfortowe i ciche, wnętrze plastikowe deska rozdzielcza mimo to całkiem przyjemna gorzej boczki drzwi spalanie około 7 l po mieście w zimie (2.0 HDI palił mi 6,2 na tych samych trasach), układ kierowniczy bardzo czuły lekko pracuje dobry do miasta na trasie gorzej , widoczność dobra kamera itd... Porównując z innymi w tej klasie Vitara najlepiej mi odpowiadała.(Lepszy może być Toyota CHR ale cena? za CHR to można by kupić klasę wyżej np: tussona ) Polecam silnik 1.4 Boosterjet. SUZUKI w ostatnich testach niezawodności lepiej wypada niż TOYOTA
Wrażenia
5,0
Silnik
fajny silnik dynamiczny charakterystyka jak w dieslu, Łańcuch rozrządu, bez fap, bez dwumasy
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń podobnie jak w Hondzie ufo ale wydaje mi się że peugeocie lepiej chodziła
4,0
Układ jezdny
Auto jest jeszcze praktycznie nowe nic nie stuka nic nie puka trochę twarde zawieszenie (a jakie powinno być w suwie??) mam nadzieje że będzie trwałe. Układ kierownicy za lekko chodzi przy dużej prędkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest dobrze
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po kilometrze już jest ciepło, klima też dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok Tył małe drzwi ale jak już siądziesz to wygodnie
4,0
Wyciszenie
Po mieście cicho głośno sie robi powyżej 130
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
diesel mniej pali ale jak na benzynę i tą moc całkiem dobrze
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
[l/100km]