Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Marcin, 10 dni temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,93
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Plus prowadzenie
5,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód, zrobiony w starym stylu, czyli żeby dawał poczucie radości kierowania. Dla porównania mamy drugi samochód większy pełna Hybryda, może tamten ma więcej multimediów, ale jednak Suzuki ma to coś czego brak w nowoczesnych samochodach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, elastyczny dodatkowo wspomagany miękką hybrydą.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę drugim samochodem w automacie, ale zmiana biegów w Suzuki nie sprawia problemów, precyzyjna i bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Zadziwiająco przyjemna, zdziwiłem się na jeździe testowej przesiadając się z dużo droższego samochodu.
5,0
Karoseria
Ma swój klasyczny urok a w kolorze czerwonym wygląda bardzo ładnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, daje poczucie bezpieczeństwa, martwe pole pomaga na trasie, kamera z ruchem poprzecznym także bardzo pomaga.
5,0
Ergonomia
Tutaj daje 5, ponieważ jest klasycznie wsiadam z drugiego samochodu który ma większość rzeczy w dotykowym ekranie i zaczynam doceniać, że w Suzuki są klasyczne pokrętła.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna jednosferowa dla tak malago samochodu jest wystarczająca, natomiast jeszcze nie miałem samochodu który tak szybko się nagrzewał w zimie, do tego siedzenia podgrzewane i jest oki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy tej wielkości samochodu jest wystarczająco dużo dla czterech wysokich osób. Nie porównuje z droższymi i większymi Suv. Polecam porównać z innymi samochodami tej klasy, nie tylko „papierowo „
4,0
Wyciszenie
Silnik jest cichy więc do 110 jest bardzo dobrze, powyżej słychać szumy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 5,1 litra, przeglądy jak u konkurencji
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za około 100tys , ma martwe pole, ruch poprzeczny, klimę automatyczną, siedzenia podgrzewane, szyby przyciemniane, miękka hybrydę i przede wszystkim mało pali oraz prowadzi się świetnie :) jak na tą cenę i gabaryt.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting