Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting
Marcin,
10 dni temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2023
Przebieg:
1 000 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,93
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Plus prowadzenie
5,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód, zrobiony w starym stylu, czyli żeby dawał poczucie radości kierowania. Dla porównania mamy drugi samochód większy pełna Hybryda, może tamten ma więcej multimediów, ale jednak Suzuki ma to coś czego brak w nowoczesnych samochodach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, elastyczny dodatkowo wspomagany miękką hybrydą.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę drugim samochodem w automacie, ale zmiana biegów w Suzuki nie sprawia problemów, precyzyjna i bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Zadziwiająco przyjemna, zdziwiłem się na jeździe testowej przesiadając się z dużo droższego samochodu.
5,0
Karoseria
Ma swój klasyczny urok a w kolorze czerwonym wygląda bardzo ładnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, daje poczucie bezpieczeństwa, martwe pole pomaga na trasie, kamera z ruchem poprzecznym także bardzo pomaga.
5,0
Ergonomia
Tutaj daje 5, ponieważ jest klasycznie wsiadam z drugiego samochodu który ma większość rzeczy w dotykowym ekranie i zaczynam doceniać, że w Suzuki są klasyczne pokrętła.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna jednosferowa dla tak malago samochodu jest wystarczająca, natomiast jeszcze nie miałem samochodu który tak szybko się nagrzewał w zimie, do tego siedzenia podgrzewane i jest oki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy tej wielkości samochodu jest wystarczająco dużo dla czterech wysokich osób. Nie porównuje z droższymi i większymi Suv. Polecam porównać z innymi samochodami tej klasy, nie tylko „papierowo „
4,0
Wyciszenie
Silnik jest cichy więc do 110 jest bardzo dobrze, powyżej słychać szumy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 5,1 litra, przeglądy jak u konkurencji
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za około 100tys , ma martwe pole, ruch poprzeczny, klimę automatyczną, siedzenia podgrzewane, szyby przyciemniane, miękka hybrydę i przede wszystkim mało pali oraz prowadzi się świetnie :) jak na tą cenę i gabaryt.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
[l/100km]