Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Benio, 3 lata temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dynamiczny, Małe spalanie przy maksymalnym wakacyjnym obłożeniu , Nie łapie zadyszki podczas jazdy w górach
5,0
Całokształt
Jest to drugie Suzuki w rodzinie auto bardzo poprawne , producent dodał parę niezbędnych rzeczy których brakowało mowa o asystentach bezpieczeństwa które naprawdę działają,nowych światłach LED , Super silnik , przestronność,wyciszenie stosunek ceny co do jakości, marka jest teraz w czołówce drugie miejsce co do bezawaryjności swych produktów, Więc to mnie skusiło do ponownego zakupu auta tego producenta,
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo mocną stroną tego auta, Dynamika i spalanie na bardzo satysfakcjonującym poziomie
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra praca , Miło się wybiera każdy bieg,
4,0
Układ jezdny
Tu daje czwórkę , Układ jezdny bardzo dobry do miasta, Moim zdaniem kwestia przyzwyczajenia, Troszkę taki zbyt czuły lub gumowaty, W SX4 s cross mojej żony rzecz jest podobna , Choć w ruchu miejskim sprawdza się jak najlepiej ,
4,0
Karoseria
Lakier jak to teraźniejsze auta mają, jest miękki i wymaga nieco dbałości, Dramatu nie ma ale zawsze można by było lepiej
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, Z przodu widać koniec maski ,krótki tył Słupki nie przeszkadzają w manewrach , Auto łatwe do ogarnięcia na parkingach marketowych z racji podwyższonego prześwitu i wysokiej pozycji za kierownicą, Kamera cofania i czujniki parkowania, Jest dobrze,
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tak intuicyjne i w tym miejscu gdzie trzeba że mój tato po 60 ogarnął bardzo szybko gdy pożyczał auto , Fizyczne przyciski i pokrętła to coraz częściej rzadkość ale uważam że te tabletowe ustawienia to zmora i same problemy,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajny układ: ogrzewa bardzo szybko i chłodzi kabinę , Radzi sobie w długiej jeździe w upalne dni ,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca, Ustawy bagażnik,
5,0
Wyciszenie
Auto ma pudełkowaty kształt do dozwolonych prędkości poza terenem zabudowanym lub autostrada jest naprawdę cicho, Przy dużym wietrze troszkę gorzej,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wydatki na serwisowanie na poziomie innych producentów,
5,0
Stosunek jakość/cena
Proszę przeanalizować rynek, Stosunek jakości do ceny i wyposażenie jest na plus, Faktycznie jakość elementów we wnętrzu kabiny mogłaby być lepsza, Uważam że auto nie jest przesadnie napakowane elektroniką co jest na plus w obecnych czasach, Za dobrą cenę dostajesz auto które nie powinno sprawiać problemu przy długiej paruletniej eksploatacji,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa jak trzeba zero problemów,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting