Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Greq, 3 lata temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4*4 wraz z silnikiem to największa zaleta tego autka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów - żadnej finezji. Ciasna i mierna, długie ruchy, ciężko wbić dwójkę.
5,0
Całokształt
Fajne i szybkie auto na drogi od gruntu po krajowe. Ekspresówki i autostrady zmuszają do wzmożonej czujności, auto nie trzyma idealnie toru jazdy, lekko pływa. W prędkościach dozwolonych przepisami dość poprawne. Nie żałuję wyboru
Wrażenia
5,0
Silnik
Mild hybrid niweluje turbodziurę, zaskakująco dobrze się zbiera
4,0
Skrzynia biegów
Dwójka wchodzi ciężko, mam nadzieję, że się ułoży
5,0
Układ jezdny
5 za świetny napęd 4x4, 4 gwiazdki za pływanie przy wyższych prędkościach oraz zbyt zrywne wspomaganie elektryczne kierownicy
5,0
Karoseria
Dość miękka i nie sprawia wrażenia pancernej, ale za świeże auto, by już dostrzec ew wady.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, kamery cofania praktycznie nie używam
4,0
Ergonomia
Slabo rozwiązane operowanie komputerem auta oraz brak polskiej obsługi komputera to minusy. Z multimediów - niewygodnie ukryty port USB. Plusy to car audio, intuicyjne rozmieszczenie pozostałych przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podczas zimowych poranków włączenie przycisku "front" odpala z automatu nawiew na szybę tylko 75% mocy., zwiększam ręcznie na maxa i wówczas rozmrażanie jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na małe auto jest ok, 4 osobowa rodzina bez szalonego bagażu (375 l bagażnika to raczej dolne miejsce w rankingu) w sam raz się mieści.
5,0
Wyciszenie
Jeżdżę raczej krótkie trasy do 30 km więc bez znaczenia, ale wyciszę bagażnik i drzwi matami. W drzwiach brzęczą niezabezpieczone kable od głośników, a schowki są z głośnego plastiku, który też wyłożę cienką matą
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez zastrzeżeń, a spalanie circa 6.5 zimą jest bdb wynikiem
5,0
Stosunek jakość/cena
Ponownie bym się zdecydował, chociaż pewnie już automat
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie by oceniać, wpadnę tu za pół roku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie by oceniać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Vitara III SUV Facelifting