Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Lucky113, 14 dni temu
Silnik 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 92 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : szybko kończą się klocki
5,0
Całokształt
Auto jak na swoje wymiary w porównaniu do konkurentów przestronne, po ustawieniu fotela kierowcy (przy wzroście 183) z tyłu zostaje jeszcze sensowna ilość miejsca z tyłu dla pasażera i w zasadzie tym się kierowałem przy zakupie. Jakość wykonania wewnątrz nie powala ale nie oszukujmy się bo przecież auto Premium tych rozmiarów będzie kosztowało x 2. coś za coś. Pozytywnie zaskoczyło zawieszenie, świetna widoczność, zero poważnych problemów, generalnie udany zakup.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do codziennej jazdy spokojnie wystarcza, przez zero problemów.
5,0
Skrzynia biegów
OK. Ot po prostu dział bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Bez problemowa/bezawaryjna eksploatacja, już 92tys., a nasza droga nie za ciekawa bo mieszkamy przy żwirówce na której robi się "tarka" - pozytywne zaskoczenie
5,0
Karoseria
Za wcześnie żeby coś powiedzieć, 5 lat więc nie powinna rdzewieć i nie rdzewieje, lakier mógłby być twardszy ale to dotyczy wszystkich współczesnych aut
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Sam jeżdżę Hondą HRV i uważam że żony Vitarka wygodniejsza:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spoko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wybrałem to auto właśnie ze względu na stosunkowo dużą ilość miejsca wewnątrz, w porównaniu np. do mazdy CX3 to kosmos w której nawet nie próbowałem wsiąść na tylną kanapę po ustawieniu fotela kierowcy.....
4,0
Wyciszenie
tu mogło by być lepiej,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali w jeździe mieszanej 6,8- 7,3 mogło by być lepiej
5,0
Stosunek jakość/cena
Według mnie super, zwłaszcza ilość miejsca w środku w porównaniu do aut o podobnych rozmiarach, Nie jest to segment Premium, ale to co jest oferowane z tą cenę uważam ze jest OK.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniane tarcze hamulcowe po chyba 60tys - coś jakby za szybko, niby element eksploatacyjny ale uważam że za wcześnie, klocki hamulcowe tez szybko schodzą , poza tym zero problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BoosterJet 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting