Szukaj

Oceny Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024

Oceny Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,59
średnia ocena z 6 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024

4,2
~kar882
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Całokształt na 4. Ogólne wrażenia z jazdy tym samochodem od 2022 roku w tej konfiguracji (w AutoCentrum jest błąd, auto jest w ofercie z mild hybrid od 2022 r.) są dobre, natomiast z pewnością nie jest to samochód który mogę polecić każdemu. Na plus na pewno dynamika jazdy, bardzo dobrze się zbiera, wygląd ogólny, miejsca w środku jest naprawdę dużo. Dodatkowo jazda w niewymagającym terenie typu drogi ziemne w lesie, pola, ubity piach nawet z...
Dodane 8 miesięcy temu
4,9
~Paweł
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Auto przemyślane i praktyczne, bardzo zwrotne - świetny promień skrętu i łatwe parkowanie, dynamiczne w porównaniu z pełną hybrydą - max moment dostępny od samego dołu wspomagany baterią, ekonomiczne - przy dynamicznej jeździe 4.9l w trasie, 6.1l w mieście (jeszcze spada, ponieważ silnik dopiero się dociera), więc chyba nie warto dopłacać do hybrydy. Auto zwarte, niezbyt długie, jednak miejsca w kabinie i z tyłu dla pasażerów pod dostatkiem...
Dodane 11 miesięcy temu
4,7
~Przemo
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Samochód użytkowałem jako testowy i przejechałem nim 500 km. Ogólne wrażenie jest dobre. Samochód jest zrywny, prowadzi się bardzo dobrze i bardzo mało pali. Pudełkowaty kształt sprawia, że bardzo szumi przy większych prędkościach. Sylwetka samochodu bardzo mi się podoba, ale wnętrze wygląda na budżetowe. Niestety fotele były dla mnie niewygodne, zwłaszcza w części lędźwiowej. Suzuki S cross ma te fotele nieco wygodniejsze i dlatego wybrałbym...
Dodane 6 miesięcy temu
4,6
~SŁAWOMIR 84
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Bardzo ekonomiczne auto jeżdżąc 70-80 km/h spalanie w przedziale 4 - 4,4 l/100km ak narazie zero awarii.
Dodane 8 miesięcy temu
4,6
~SŁAWOMIR 84
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Bardzo ekonomiczne auto jeżdżąc 70-80 km/h spalanie w przedziale 4 - 4,4 l/100km ak narazie zero awarii.
Dodane 8 miesięcy temu
4,6
~SŁAWOMIR 84
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Bardzo ekonomiczne auto jeżdżąc 70-80 km/h spalanie w przedziale 4 - 4,4 l/100km ak narazie zero awarii.
Dodane 8 miesięcy temu
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów