Jak na silnik diesla o tej pojemności stosunkowo mocny (ale tylko wtedy gdy załączamy turbinę) i bardzo elastyczny
3,0
Skrzynia biegów
mało precyzyjna, wrzucanie biegów wymaga siły
2,0
Układ jezdny
w trybie 2WD bardzo niepewna (włączając 4WD odczuwamy bardzo wyraźną poprawę), jednak dobrze się trzyma w zakrętach. Przy włączonym napędzie tylko na tylne koła radzę dość mocno trzymać kierownicę.
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w terenówce - wysokie szyby, wystarczająco duże lusterka, ogólnie dobra widoczność zarówno z przodu, z boku i z tyłu
4,0
Ergonomia
utrudniony dostęp do popielniczki, zwłaszcza przy włączonym piątym biegu; poza tym brak regulacji kolumny kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimy niestety nie ma, ale nawiew nienajgorszy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
niezbyt dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu, brak oparcia dla łokci
3,0
Wyciszenie
jak to diesel - nigdy nie będzie cichy; załączająca się turbina powoduje dodatkowy hałas
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l oleju/100km trzeba przyjąć za normę
3,0
Stosunek jakość/cena
moim zdaniem, samochód zdecydowanie za drogi jak na swój status