Przeniesienie napędu
: ZDOLNOŚCI TERENOWE EKSTRAAAAA
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
jak oczekujesz terenówki która nadaje się do jazdy na co dzień za małą kasę może być.
Wrażenia
3,0
Silnik
Rajdówka to o to nie jest zdecydowanie ale też niema co się czepiać jeździłem gorszymi.
4,0
Skrzynia biegów
brak większych uwag
5,0
Układ jezdny
nieśmiertelne zawieszenie (pod warunkiem że nie kupimy sztrucla) prowadzi się ok co do właściwości terenowych cóż.... ekstra
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu ok ale baardzo spory martwy punkt (uwaga na motocykle)
4,0
Ergonomia
NA BOGA TO TERENÓWKA ! JAKA ERGONOMIA?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo fajne, ja mam podgrzewane fotele (nawet) SUPER SPRAWA!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu super, pasażerowie z tyłu ? Jacy pasażerowie tam jest bagażnik. Bagażnik ? A co to jest raczej półka na rękawiczki. Polecam bagażniki dachowe WARTO! ułatwiają życie.
4,0
Wyciszenie
eeeee co? Nie wiem wywaliłem jakiekolwiek wygłuszenia lepiej się sprząta. TO TERENÓWKA! Pociesze dużo lepiej niż w uazie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cóż miałem bardziej paliwożerne ale i tak jest sporo bajki o spalaniu 10 l lpg to można dzieciom poczytać ale....TO TERENÓWKA! a nie jakiś SUW nie ma tragedii.W spalaniu nie uwzględniam jazdy 4X4 i na reduktorze.
3,0
Stosunek jakość/cena
hymmm nie jest najgożej ale bez rewelacji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa hamulcowa i aparat zapłonowy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 80KM 59kW
[l/100km]