Przeniesienie napędu
: Mimo wszystko zdolności terenowe.
4,0
Całokształt
Bdb auto do jazdy po terenie (nie ekstremalnej) dla dwóch osób i ewentualnie psa. Trochę ciasne, mało oszczędne, ale za to bezawaryjne. Praktycznie brak bagażnika.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik trochę słaby do jazdy w terenie. Niezawodny. Lubi wyższe obroty, mało ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestrojona w teren. W trasie przełożenia mogłyby być inne, ale to nie auto w trasy.
5,0
Układ jezdny
Bardzo trwały mało awaryjny i wytrzymały.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia przeszklona, bdb lusterka. Widoczność do tyłu ograniczona przez koło zapasowe jak w niemal każdej terenówce.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, obsługa bezproblemowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach ok jeśli nie ma się 190 cm wzrostu. Siedzisko trochę krótkie, fotele wąskie. Z tyłu najlepiej jak foteli by nie było. Miejsca w zasadzie dla dzieci.
4,0
Wyciszenie
Na pewno mogłoby być lepiej, ale nie jest źle. Trochę szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy silniku 1,6 spalanie mogłoby być niższe. Mimo, że to samochód w teren to i tak zbyt wysokie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za podobne pieniądze ciężko znaleźć auto do jazdy w terenie. Może Samuraj. Jednak komfort jazdy nieporównywalny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko cokolwiek napisać. Przez 3 lata i 35 tys. km musiałem wymienić włącznik elektrycznych szyb w drzwiach pasażera. Dość szybko wyrabia się zamek w tylnych drzwiach powodując denerwujące hałasy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cienkościenna rura z przodu łącząca ramę. Najlepiej zawczasu ją wzmocnić wkładając w środek cieńszą, ale grubościenną.Można też wstawić gruby gwintowany pręt i skręcić z dwóch stron. W innym przypadku przy jeździe terenowej będzie pękać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 80KM 59kW
[l/100km]