bardzo dobry silniczek, niezniszczalny japończyk, tak naprwde to prawdopodobnie miał jakieś ponad 300 tysięcy, ostatnio pojawiło się ledwo zauważalne pocenie ale zmiana oleju na półsyntetyk całkowicie je wyeliminowała, silny, bardzo elastyczny, nadaje sie tylko do nowoczesnych instalacji gazowych
3,0
Skrzynia biegów
krótka, dłygi skok
4,0
Układ jezdny
jak na terenówkę to ok, dołanczany przód, reduktor, zawieszenie twarde, ale praktycznie nic sie w nim nie robiło, na polskich drogach rzuca go przy wiekszych prędkościach na każdej nierówności, co innego na autostrdach, dobre prowadzenie w zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko, duże szyby, czego chcieć więcej??, no może widok do tyłu troche przysałnia koło zapasowe
4,0
Ergonomia
ok, żaden z kierowców w rodzinie nie narzekał
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
duża kubatura dla klimy, ale i tak ok, nic sie nie zaparowuje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dla każdego dużo miejsca, z tyłu mimo, że to sidekick-long mało miajsca na nogi i małe sidzisko, dłuzsza trasa raczej maks. 4 os dorosłe, wszedzie wysoko nad głową(mimo, że mam 190cm)
3,0
Wyciszenie
juz przy 100 km/h hałas
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na terenówkę to bdb, benzyna ok 7l na trasie i 9 w mieście, gaz srednio ok10, ok 13 po mieście przy zepsutym termostacie w zimie
4,0
Stosunek jakość/cena
drogie niestety, ale jakość to rekompensuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
termostat, chłodnice wody i klimy ciekły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak przez 7 lat i 150 tyś, nigdy nie zawiódł w drodze, tragiczne blachy, korozja zrzera progi i błotniki
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]