Przeniesienie napędu
: po załączeniu reduktora z pojemności 1,6 można dużo wycisnąć a auto warczy jak rasowa V6 !
5,0
Całokształt
super auto, łatwo je przerabiać i cieszyć się normalną mechanika bez \"plaściorów\" i całych modułów do wymiany; szkoda że takie auta odchodzą ..... a producenci muszą zarabiać na serwisach;
Wrażenia
5,0
Silnik
Idzie w zależności ile się wciśnie - bez uwag;
5,0
Skrzynia biegów
Czytelne ułożenie biegów, nie klinuje się, wszystko OK.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto terenowe - OK. Po małych przeróbkach wysoka sprawność terenowa.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże przeszklenia. Bardzo dobrze się manewruje w mieście i terenie.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę trzeba założyć chłodnicę kartonem i w samochodzie jest ciepło jak w ulu. Czasami pada termostat i auto nie grzeje - koszt naprawy ok 50zł z częściami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamarzają zamki z zamkiem centralnym; w zimie elektryczne szyby prawie nie mają siły się zamykac, lepiej ich nie otwierać;
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez uwag - nie psuje się;
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]