Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara I Standard

nikt szczególny, 15 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 97KM 71kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Suzuki Vitara I Standard 1.6 i 16V 97KM 71kW 1991-2002 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Moc tak drobnego auta, którym niektórzy śmigają po polach golfowych. To profanacja!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Na postoju w cichym lesie słychać jak ją rdza wpierdziela;) powaga. Zaczyna od wlewu paliwa i apetyt rośnie:(
4,0
Całokształt
Autko po kupieniu, do własnoręcznej przeróbki. Zadowoli każdego, kto wie jak z nim postępować i po co je kupił.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezwykle wytrzymały silnik. Wystarczający jak na ten ciężar samochodu, zarówno na ulicy jak i w prawdziwym terenie. Praktycznie bezawaryjny. Obsługa polega na wymianie oleju i filtrów.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg, poza terenem praktycznie nieużywalny, potwornie silny;) Bez problemu po mokrym stoku wyciąga ciężarowe auto załadowane po brzegi browarami z błota i bagna.
4,0
Układ jezdny
W terenie dobrze, może i nawet lepiej niż dobrze. Droga, przeciętnie, ale to przecież nie jest auto do jazdy po drodze;) Wytrzymałe nawet bez specjalnego dbania o nie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy sprawnym wzorku i dobrej koordynacji ruchowej, widoczność jest wystarczająca;) Przednia szyba niemal jak ekran w kinie, a mój kierunek- \"byle do przodu\". Jest OK.
4,0
Ergonomia
Ogólnie dobrze, aczkolwiek po trzech, czterech godzinach w terenie nawet Rolls Royce będzie do bani. Mówimy o aucie TERENOWYM!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie,już po przejechaniu dwóch kilometrów robi się cieplutko a gdy pokręcisz kierą w metrowym śniegu, możesz prowadzić w gaciach;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mówimy nadal o terenowym aucie? Miejsca wystarczająco jak na pokonywanie terenów niedostępnych dla innych czterech kółek, choć autobus to nie jest;)
4,0
Wyciszenie
Silnik na obrotach ma być słyszalny a wibracje mają swędzieć w tyłek :P Jest doskonale
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo źle, bo niższej oceny nie ma niestety. Jest tragicznie- teren, zima, górska hala, las spalanie jak F16. Pół zbiornika paliwa w godzinę. 20/100km. Na \"bosej nóżce\" i bez \"jaj\" około 10 i niech nikt nie pitoli że mniej, bo to znaczy że nie wyrosły mu jeszcze Cohones;) Biorąc oczywiście pod uwagę silnik stukonny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zależy od tego ile potrafisz wynegocjowac ze sprzedającym;) (rdza i zużycie paliwa Twoim koronnym argumentem)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli się o nią dba i nie zastępuje oryginałów tandetą i prowizorką, odwdzięcza sie na prawdę niezawodnością.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łatwa do naprawy nawet w polu przy pomocy przecinaka i młotka. Nawet z zerwaną linką sprzęgła wraca z trasy do domu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 97KM 71kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara I Standard