Inne
: Moc tak drobnego auta, którym niektórzy śmigają po polach golfowych. To profanacja!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Na postoju w cichym lesie słychać jak ją rdza wpierdziela;) powaga. Zaczyna od wlewu paliwa i apetyt rośnie:(
4,0
Całokształt
Autko po kupieniu, do własnoręcznej przeróbki. Zadowoli każdego, kto wie jak z nim postępować i po co je kupił.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezwykle wytrzymały silnik. Wystarczający jak na ten ciężar samochodu, zarówno na ulicy jak i w prawdziwym terenie. Praktycznie bezawaryjny. Obsługa polega na wymianie oleju i filtrów.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg, poza terenem praktycznie nieużywalny, potwornie silny;) Bez problemu po mokrym stoku wyciąga ciężarowe auto załadowane po brzegi browarami z błota i bagna.
4,0
Układ jezdny
W terenie dobrze, może i nawet lepiej niż dobrze. Droga, przeciętnie, ale to przecież nie jest auto do jazdy po drodze;) Wytrzymałe nawet bez specjalnego dbania o nie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy sprawnym wzorku i dobrej koordynacji ruchowej, widoczność jest wystarczająca;) Przednia szyba niemal jak ekran w kinie, a mój kierunek- \"byle do przodu\". Jest OK.
4,0
Ergonomia
Ogólnie dobrze, aczkolwiek po trzech, czterech godzinach w terenie nawet Rolls Royce będzie do bani. Mówimy o aucie TERENOWYM!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie,już po przejechaniu dwóch kilometrów robi się cieplutko a gdy pokręcisz kierą w metrowym śniegu, możesz prowadzić w gaciach;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mówimy nadal o terenowym aucie? Miejsca wystarczająco jak na pokonywanie terenów niedostępnych dla innych czterech kółek, choć autobus to nie jest;)
4,0
Wyciszenie
Silnik na obrotach ma być słyszalny a wibracje mają swędzieć w tyłek :P Jest doskonale
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo źle, bo niższej oceny nie ma niestety. Jest tragicznie- teren, zima, górska hala, las spalanie jak F16. Pół zbiornika paliwa w godzinę. 20/100km. Na \"bosej nóżce\" i bez \"jaj\" około 10 i niech nikt nie pitoli że mniej, bo to znaczy że nie wyrosły mu jeszcze Cohones;) Biorąc oczywiście pod uwagę silnik stukonny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zależy od tego ile potrafisz wynegocjowac ze sprzedającym;) (rdza i zużycie paliwa Twoim koronnym argumentem)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli się o nią dba i nie zastępuje oryginałów tandetą i prowizorką, odwdzięcza sie na prawdę niezawodnością.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łatwa do naprawy nawet w polu przy pomocy przecinaka i młotka. Nawet z zerwaną linką sprzęgła wraca z trasy do domu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]