Jeśli chcesz się pobawić w terenie to na początek polecam Vitarkę. Najtańsza opcja terenowa jesli nie znasz się na mechanice.Bo Łada Niva i UAZ są tańsze ale trzeba umić naprawiać w terenie młotkiem i drutem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wkurza za krótka \"jedynka\", no i ogólnie słabiuśki silnik
4,0
Skrzynia biegów
Ujdzie
3,0
Układ jezdny
Vitara to terenowe auto i tam się dobrze sprawuje.Ale miasto - tragedia.
Każdą dziurę czuć po kręgosłupie, i ja wolałem jechać dłuższą trasą niż tłuc się po nieciekawych nawierzchniach.Tłumienie marne
Komfort
3,0
Widoczność
Przez plastikową tylną \"szybę\" marnie widać.Przy cofaniu trudno się zorientować
3,0
Ergonomia
?
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa super. W lecie otworzyć albo całkiem zrzucić dach i żadna klima niepotrzebna. Ale zima tragedia. Trzeba uważać przy instalacji LPG bo jak źle będzie obieg płynu chłodzącego podpięty to ledwo dmuchawa grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla 2 osób.Więcej wejdzie ale ciasno.Ale mała przestrzeń cieszy podczas jazdy po lesie bo zmieści się wszędzie
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100 km/h radio słabo słychać. Ale to terenówka więc trza pomału jeździć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
U mnie średnia 12l/100km. Przy terenówkach spalanie rządzi się innymi prawami.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto które ma 20 lat kosztuje minimum 6-7 tys. to jest dziwne.Ale takie prawa terenówek
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaczepy od otwierania dachu - pourywać łatwo a drogie,mechanizmy od foteli - zacinają się, zamek od drzwi pasażera - u mnie zacina się
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejsza usterka to jak mi pierd***** kuny kable zapłonowe przegryzły.I to pod domem u dziewuchy.O 2 w nocy rzęziłem silnikiem budząc wszystkich. Oprócz tego żadnych awarii
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 80KM 59kW
[l/100km]