Silnik pracuje równo zarówno na gazie jak i na benzynce. Pracuje na wysokich obrotach ( ale to tak chyba maja japończyki)
3,0
Skrzynia biegów
Przełożenia odpowiednie do jazdy w terenie bo na trasę to mi nie pasuje układ i przełożenia biegów, no ale to w końcu terenówka.
3,0
Układ jezdny
Doskonały - pracuje idealnie , bardzo miękki. Na trasie strasznie buja ale w terenie coś pięknego. Bardzo wytrzymały , jak by stworzony na nasze drogi !
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność na boki do tyłu ( wersja cabrio z miękkim dachem. Do przodu idealna widoczność ( siedzi się wysoko)
3,0
Ergonomia
Jak w japończyku wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko dział ogrzewanie ( wersja cabrio), zimą jest cieplutko. Latem też dobra wentylacja szczególnie ze zdjętym dachem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu z tyłu gorzej ale w końcu nie jest to auto rodzinne.
3,0
Wyciszenie
Silnik pracuje cichutko jedynie szum wiatru i trzepotanie miękkiego dachu jest uciążliwe przy szybszej jeździe i wietrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle szczególnie latem ok 10-12 l gazu/100km zimą 12-15 l gazu/100km ( częsta jazda 4x4)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana tarczy sprzęgła
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 80KM 59kW
[l/100km]