Ocena dobra pod kątem jazdy w terenie. Nie kupiłbym tego auta do jazdy po asfalcie
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na taki mały silnik spisuje się bardzo dobrze. Uwaga! Wymaga oleju klasy co najmniej 10W/40, inaczej silnik może miec problemy
3,0
Skrzynia biegów
przełaczanie biegów w skrzyni biegów i w skrzyni redukcyjnej oceniam jako przecietne.
3,0
Układ jezdny
nie polecam zakładania opon szerszych niz 225 mm. Straszne są wtedy przejazdy koleinami - samochod jedzie tam gdzie chce, a nie tam gdzie chciałby kierowca. Kupiłem Vitare do turystycznej jazdy terenowej, zmieniłem szosowe opony na opony klasy AT (General Grabber AT2 225/70 R 15) i jestem zadowolny zarówno z prowadzenia na drodze jak i z prowadzenia w terenie. Odnosnie terenu - koniecznie trzseba wymienić amortyzatory i spręzyny z fabrycznych (strasznie twarde i "tłuczące" na nierównościach) na przeznaczone do jazdy terenowej (np. zestawy Trailmaster, a najlepiej Old Man Emu). Samochód robi się fantastyczny - jeździ lepiej i na asfalcie i w terenie
Komfort
3,0
Widoczność
do tylu tragedia
3,0
Ergonomia
ergonomia jak w autach projektowanych w latach 8-tych XX wieku
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie dość słabe
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ujdzie, z tyłu wkładam tylko bagaże. Jeszcze nie odważyłem sie zaproponować znajomym przejażdżki na tylnych siedzeniach
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na pojazd o aerodynamice domku jednorodzinn ego - nie jest źle
4,0
Stosunek jakość/cena
tanie, dobre auto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma problemu. Wymieniałem tylko części, które się naturalnie zużywają