Układ hamulcowy
: Hamulce doskonałe ... wręcz rewelacyjne
5,0
Całokształt
Mały wielki wóz :) - doskonała proporcja wartości do ceny. Świetne wyposażenie za niewielkie pieniądze. Silnik rewelacyjny tylko trzeba pamiętać, że lubi obroty, to wówczas nie trzeba się rozpędzać do wyprzedzania TIR-ów jak pisał ktoś wcześniej - wystarczy zredukować 2 biegi i skok do przodu. Co ważne hamulce to żyleta - przy ostrym hamowaniu zbiórka na przedniej szybie. Duży bagażnik i dużo miejsca dla pasażerów. Minusem jest słabe wyciszenie - w dalekiej trasie bardzo męczące.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bajka - piękny dźwięk na wyższych obrotach, żadnych klekotów, miałem już 170 KM w dieslu i miał lepszą dynamikę, ale nigdy nie byłem pewien czy pompo-wtryskiwacze, turbina, koło dwumasowe, filtr DFP lub inna usterka pozwoli dojechać mi do celu i wrócić do domu z rodziną. Teraz mam spokój - żadnych turbin i udziwnień, jak wleję gorsze paliwo to gorzej jedzie, a nie stanie na autostradzie bo pompowtryski wysiądą :) - 100% mobilności.
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj niestety wsteczny standardowo się blokuje, jak to zwykłych 5-cio biegowych. Ale innych uwag nie mam - działa jak należy
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dość pewnie. Zawieszenie sprężyste i wyczuwalne. Ale jak to mini SUV trochę gumowaty na zakrętach - no cóż wysokie podwozie.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki przednie to porażka - grube i skutecznie zasłaniają widoczność. Nauczyłem się wychylać jak na motocyklu :). Pozostałe okienka OK, tylne też jak najbardziej OK.
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest na dobrym poziomie - przeszkadza mi jedynie sterowanie klimatyzacją dwustrefową, a konkretnie przełącznik nawiewów - kurde muszę znaleźć przycisk i patrzeć co palcem naciskam i jaki jest tego efekt - to jest potężny błąd.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Wymiana filtra kabinowego zajmuje 30 sekund - nie warto jeździć z tym do serwisu - Suzuki zrobiło dobrą robotę (zresztą do wszystkich podzespołów pod maską też jest świetny dostęp).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę pojemna kabina. Przed zakupem oglądałem dużo innych, większych z zewnątrz samochodów i w środku były malutkie w porównaniu z tym Suzuki.
2,0
Wyciszenie
Dla mnie za głośno. Usprawiedliwieniem jest obniżanie masy własnej samochodu (1085 kg) - wiadomo maty wygłuszające ważą bardzo dużo więc coś kosztem czegoś :(
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez komentarza - SUPER
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez komentarza - SUPER
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
100% niezawodności i mobilności - NIC SIĘ NIE DZIEJE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
100% niezawodności i mobilności - NIC SIĘ NIE DZIEJE
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW
[l/100km]