Raczej spełnił oczekiwania. Wygoda? Dla dwóch super wygodny, chociaż jeśli ktoś oczekuje wygody z klasy samochodów powyżej 120 tysięcy może się trochę zawieść. Po kilkuset kilometrach okazuje się być przyjemny i przyjazny w prowadzeniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę brakuje mu turbiny mimo 120 KM. Jeśli poprzedni miał turbinę, to trzeba przejść swoistą reedukację samo szkoleniową.
4,0
Skrzynia biegów
Miałem już samochody z chodzącą lżej skrzynią biegów, ale da się wytrzymać.
5,0
Układ jezdny
Uważam, że jest zestrojony jak na polski warunki idealnie. Nie wyobrażam sobie lepszego.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak za tą cenę komfort jest dokonały.
5,0
Ergonomia
Tu Japończycy sporo się napracowali i widać efekty. Domyślność układu wszystkich elementów bardzo dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie nie jest , ale da się wytrzymać. Gorzej jak przednia szyba pokryje się nawet lekkim szronem, to trudno coś z tym zrobić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przodzie bardzo dobra, chociąż z tyłu też całkiem nieźle
4,0
Wyciszenie
Dość dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie jest na gwarancji, mało pali, cóż więcej trzeba?
5,0
Stosunek jakość/cena
Wg mnie bardzo dobra
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem, chyba tylko coś zaczęło lekko trzeszczeń z przodu w tablicy rozdzielczej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW
[l/100km]