Sprawdza się w każdym terenie za wyjątkiem offroadu. Samochód dla osób ceniących praktyczność nad walory wizualne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń, aczkolwiek samochód nowy więc trudno aby coś tu nie działało. Silnik wystarczający dla tej masy samochodu, aczkolwiek dla osób z zacięciem sportowym na pewno za słaby. Tryb AUTO do miasta ok, poza miastem polecam tryb SPORT.
5,0
Skrzynia biegów
Działa. Biegi wchodzą, nic nie haczy.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie działa ok, nie mam aż takiego wyczucia aby coś więcej napisać, reaguje dla mnie szybko i wystarczająco precyzyjnie. Nie zaobserwowałem cięższej pracy kierownicy w pozycji wyjściowej jak to niektórzy opisują.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. W tej klasie chyba jedna z lepszych konstrukcji. Duże lusterka, duże przeszklenia. Bez zastrzeżeń. Aczkolwiek w bocznej szybie odbija się srebrna ramka nawiewu, ale dopóki o tym nie przeczytałem to nawet nie zdawałem sobie sprawy.
5,0
Ergonomia
Dużo miejsca, wszystkie przyciski i funkcje pod ręką. Wysuwany podłokietnik okazał się bardzo wartościowym dodatkiem na który zbytnio nie liczyłem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima niby pracuje a szyby zaparowują, niby z powodu rotacyjnego trybu pracy, ale jak dla mnie to powinno mieć miejsca. Plus za praktycznie niezauważalny wzrost zużycia paliwa przy pracującej klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca (jak na tę klasę) z tyłu. Z przodu również. Ale piąta osoba ze względu na wysoki tunel środkowy i boczne fotele nie będzie miała wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Nie ma tragedii ale też daleko do ideału.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obowiązkowy przegląd po 1000km? Bez żartów. Za to minus. Plus za zużycie paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny wyprzedażowe naprawdę sprawiają, że samochód ma wyjątkowe VFM (Value For Money)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW
[l/100km]