Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Krups, 3 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wyciszenie oraz przyspieszenie
5,0
Całokształt
Auto łądne, komfortowe, szybkie. To był doskonały wybór a porównywałem z Toyota oraz Hyundai. Łatwo dostać mandat bo nie czuć prędkości. Suzuki dba o silniki swoich aut. Pierwsza wymiana oleju po tysiacu kilometrów. U innych producentów nie mają takiej polityki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco mocny, dobrze napędzający tą budę. Do tego oszczędny srednio 6 L mi wychodzi.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi bardzo dobrze tak mięko.
5,0
Układ jezdny
Nie mam nic mu do zarzucenia. Precyzja w prowadzeniu.
5,0
Karoseria
Nie zauważyłem nic niepokojącego.
Komfort
5,0
Widoczność
LUX
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko chłodzi oraz szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca. Duży bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Przy 130 cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie auto. Zawsze do celu. Japonskie rączki lipy nie robią jak np BMW gdzie na YT oglądałęm wiele przypadków awari silnika.
5,0
Stosunek jakość/cena
82 tys wyjechałem taką furą
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting