Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

JK, 3 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niby 129KM, a jednak wraz z silnikem elektryczny daje naprawdę radę i nikt nie powiedziałby że to "tylko" 129KM
5,0
Całokształt
świetny samochód w swoim przedziale cenowym
Wrażenia
5,0
Silnik
świetny silnik, super współpracujący z układem hybrydowym
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
czuły, w ruchu miejskim super, w trasie trochę gorzej ze względu na czułość, ale ogólnie nie jest źle
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
świetna, wszystko widać jak na dłoni, kamera cofania pomaga, ale nie jest obowiązkowa
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
mogło być lepsze ale w tym segmencie jest i tak już dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak jakichkolwiek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jakichkolwiek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting