Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Sprocket, ponad rok temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Samochód niczego nie udaje, nie aspiruje do wyższych segmentów, jest do bólu prosty i intuicyjny w użytkowaniu. Układ napadowy to jego największą zaleta, świetny dynamiczny i oszczędny silnik pracujący z układem all grip czyni z niego niezrównanego w swojej klasie, szczególnie w trudnych warunkach klimatycznych (śnieg, deszcz, błoto)
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejszy punkt samochodu, mocny, zrywny, świetnie się kreci do czerwonego pola, przy okazji spalając bardzo umiarkowane ilości benzyny
4,0
Skrzynia biegów
początkowo dość toporna, po dotarciu nieco lepiej, precyzyjnie trafia w biegi, optymalna długość przełożeń
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny napęd 4x4 z możliwością blokady i wyboru trybów jazdy
4,0
Karoseria
lakier dość miękki, po uderzeniu kamienia w krawędź dachu pojawia się korozja (nie uznana reklamacja u producenta)
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobrze w każdym kierunku
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręka w intuicyjnych miejscach, za wyjątkiem sterowania komputerem za pomocą patyka, tylko na postoju - nie mniej mnie to nie przeszkadza, i tak nie za wiele można wywołać na wyświetlaczu, nie ma czym się bawić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie w porządku, szybko dmucha ciepłem, jedynie w deszczowe dni bardziej paruje przednia szyba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobrze zarówno z przodu jak i z tylu, dla osob o wzroscie do 180cm wystarczajaco
3,0
Wyciszenie
do 120-130 jest znośnie, powyżej już hałas staje się odczuwalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
póki co koszty serwisu co 15kkm na normalnym poziomie
5,0
Stosunek jakość/cena
bezkonkurencyjna oferta w klasie kompaktów z napędem 4x4
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting