Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Franek, 3 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,79
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Samochód nie wart swojej ceny
Wrażenia
3,0
Silnik
Ogólnie pracuje dobrze, ale po 15 tyś zaczął grzechotać przez chwilę po odpaleniu
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny ciężko wchodzi
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde nadaje się tylko na idealny asfalt, na nierównościach wpada rezonans i ciężko zapanować nad autem, układ kierowniczy to największa porażka suzuki, prowadzi się fatalnie jak by samo skręcało trzeba non stop korygować
3,0
Karoseria
Lakier rysuje się od byle czego, strasznie miękki
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
4,0
Ergonomia
mogło by być lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń w porządku
3,0
Wyciszenie
Strasznie słabo wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty średnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie wart tych pieniędzy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie się nie zepsuł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting